Gå til innhold

Volvo S40 Sport!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg ser ingeting galt med å kjøpe en splitter ny bil når man er 18 år hvis det er saken.

Mine brødre har lån på en 05 Polo og han andre har lån på en 05 Golf(Tvillinger). Som de sier selv:"Det er greit å ha lån, men da må du ha noe som er verdt det."

Og nye biler er jo mer sikre og tåler nok mer herjing. :)

Syntes den S40'en var rå jeg, selv om jeg ikke er noe så stor fan av Volvo, men jeg liker de nye utseendet på de nye Volvoene som er ute å går.

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som er misunnelig her`*host!!*

e innrømmer det iallefall!!! nye s40 er utrolig nydelig rå bil!!! lekker rett å slett!

lite macho? må ha dårli fantasi for å komme med en så teit kommentar... :fingers:

Misunnli!? Er DU helt på tryne eller? Noe jeg ALDRI kunne i min villeste fantasi tenke meg var en Volvo av nyere slag..Jeg hadde skjemst av og kjøre rundt i noe sånt som en S40 "Sport", babyvolvo spør du meg. MEN det er jo bare min meining.

OG dere trenger ikke sitte og si at noen har sniffet kokain fordi dem ikke liker en bil.. :rockets

Tror det er noen som er litt for trangsynte her av og til ja.. Lån? Har han sakt noe om lån? Og hvordan skal en 18årig student få låne 400.000 på grunnlag av en deltidsjobb hos volvo? "fordi pappa er daglig leder på Bilia" vell.. :fingers:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå seilarboy... Tror ikke du skjønner saken her. Og jeg driter i om du ikke liker nyere Volvo, for det er nemlig en god del folk som liker de bedre enn de gamle gode!

Om du vil kjøre rundt i en 240 som ikke starter så kan vel jeg cruice rundt i en ny S40 som vil ha 0,45liter diesel på mila, med styling og 18''??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig nå seilarboy... Tror ikke du skjønner saken her. Og jeg driter i om du ikke liker nyere Volvo, for det er nemlig en god del folk som liker de bedre enn de gamle gode!

Om du vil kjøre rundt i en 240 som ikke starter så kan vel jeg cruice rundt i en ny S40 som vil ha 0,45liter diesel på mila, med styling og 18''??

Tror ikke at det skal bli noe problem med og starte. host Autronic host host...

Jeg vil heller kjøre rundt i en Audi enn noen som helst Volvo for og si det kort..(MEN ikke hva som helst Audi)

Man kjører ikke rundt i en diesel bil med 18" og styling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det blir for dumt. Blir liksom : "Oi! feit bil!" så triller den forbi "drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr korrrllll korrrlll".

Hehe :) Nå har det nå skjedd litt av hvert med diesel siden 240`s tid, hehe...

noen høres veldi gromme ut, suser fra turbon når man gir på liksom=)=)=)

psjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.

Men. hver sin smak.

hvis du ikke liker en bil er det ingen grunn til å ikke respektere det.

men... ska slutte å blande meg nå :fingers:

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider