Gå til innhold

Volvo S40 Sport!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe :) Nå har det nå skjedd litt av hvert med diesel siden 240`s tid, hehe...

noen høres veldi gromme ut, suser fra turbon når man gir på liksom=)=)=)

psjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.

 

Men. hver sin smak.

hvis du ikke liker en bil er det ingen grunn til å ikke respektere det.

men... ska slutte å blande meg nå :fingers:

Ikke gi deg!!

Vi lever nok i en nyere verden enn han dieselhateren ;)

 

Kjørt dieselfemmer i hele helga og folk kommer til meg etter å ha stått og hørt jeg har kjørt for å si at det låter gromt forfra og bakfra :D

Responssystemet i nyere diesel er også gromt! Skjer noe med en gang man tutcher gassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jackpot! Viss det ikke er lyd så kunne du vel like godt kjøpt deg elbil. Og hvorfor bruke 60.000 mere på 2.4 når du skal ha 2.8 i 240 en? Jo for 240en skal du jo ikke kjøre ser det ut som.

Rolig nå!! Kan ikke bruke en utstillingsbil til daglig vet du mann (?)...

Koster faktisk litt flesk å kjøre med en motor som er oppsatt for racing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,6D

110Hk / 240Nm

Chip: 130Hk / 310Nm

 

perfekt kombinasjon, egentlig. mellom ytelser å forbruk... man ska ha råd å bruke bilen også.

 

har 131 ++ hester i min, synes de drar godt, når du får likemange dieselhester er det mye bedre!

 

er egentli fornøyd med min, men det bi nok litt trimdeler under pansret når e kan kan begynne å prioritere bilen igjen=) :naaaws

Avensis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det blir for dumt. Blir liksom : "Oi! feit bil!" så triller den forbi "drrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr korrrllll korrrlll".

 

ehh og du har det bra eller?

 

hvis du har hørt en d5 dra forbi deg så gliser du ikke for å si det slik, det høres jo nesten ut som den vil sluke fotgjengere..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG dere trenger ikke sitte og si at noen har sniffet kokain fordi dem ikke liker en bil.. :rockets

 

Kokain har også effekter som oppleves som negative. Atferden kan bli bisarr og voldelig. De kroppslige virkningene kan være livstruende med høy puls, høyt blodtrykk, hjerterytmeforstyrrelser, hjerteinfarkt og hjerneblødning. Kramper og økt kroppstemperatur kan oppstå.

De psykiske virkningene kommer først og fremst ved høyere doser; under rusen kan man få angstanfall og bli irritabel. I sjeldne tilfeller kan man få hallusinasjoner og vrangforestillinger, først og fremst kan dette skje hvis man tar flere enkeltdoser gjennom flere døgn i strekk.

 

 

 

 

Eg trur greitt at du har fått i deg en liten dose kokain. Du må nok slutta med kokain'n Larsen sombrero :D

- 96' Nissan Primera 2.0 LX

- 90' Audi 200 TQ 20 V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en spell ny sort V50 med sports pakke i butikken (kom på torsdag), med samme motor som du skal ha i din. Meget pen bil! Bråker ikke så jæklig som en skulle tro selv om det er en diesel... Kan godt se for meg den med 18"; hvorfor ikke gå for 19" eller 20". Er jo gode hjulbuer på den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår