Peltz Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Halla... hvem var det som hadde sin sorte Corra i Kristiansand på lørdag. Senket med 205/45/17 dekk, 12" (?) ratt, og LY skilter....?? Bilen stod parkert utenfor post terminalen på Street legal treffet der oppe. Gi lyd du... Er det flere Corra / Golf G 60 på sørlandet....??:rolleyes: Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Peltz Halla... hvem var det som hadde sin sorte Corra i Kristiansand på lørdag. Senket med 205/45/17 dekk, 12" (?) ratt, og LY skilter....?? Bilen stod parkert utenfor post terminalen på Street legal treffet der oppe. Gi lyd du... Er det flere Corra / Golf G 60 på sørlandet....??:rolleyes: Ingen som vet noe??? Nå Går det visst, inklusivt min 4 stk her i byen....for 4 md siden gikk det ingen... Burde jo nesten få kontakt med menneskene..:op Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Broren til han fra kristiansand som er programleder i "lydverket" på NRK, har Corrado. Og han bor jo i byen. Den er sort og senket. Dette var egentlig en teit informasjon, men jeg postet den fordet jeg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 LY er fra sandefjord.. så kan være en bil som bor her i byen.. men ikke sett den da.. Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Mai 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Pacmania LY er fra sandefjord.. så kan være en bil som bor her i byen.. men ikke sett den da.. Er det egen VW klubb her i byen, (Kristiansand))....`?? Hadde jo vært greit å få organisert oss litt. Jeg har hørt at bilen er sett flere steder runt i byen siste tida, så forhåpentligvis er en som bor her...Der kommer en rød en også, men den er kolisjonsskadet, og ble kjøpt av en fyr som liker sånn i forrige uke... Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rallyeman Skrevet Juni 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2003 Hei! morro at det blir noen corradoer i distriktet! Jeg solgte desverre min "baby" til en kar på nord-vestlandet i november.Vannt forøvrig pris for fineste Corrado 2002,på vw sitt hovedtreff! slenger med ett lite bilde! Det har blitt etablert en lokalavdeling på sørlandet for vw-audi klubben,kan være vært og slenge seg med på! arrangerer en del happenings.. ligger link på vacn sin hovedside corrado våler2.bmp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg