Gå til innhold

BMW i filmen Izzat

Ranger emnet

ViceGuy

Anbefalte innlegg

Trodde dette var en av bilene som Sofienberg Bil gutta hadde bygd, jeg.. Skal ikke banne på det, da.

Var en annen ting jeg reagerte litt på.. Høres jo helt idiotisk ut når de har lagt på akkurat den samme lyden av bilen som ruser opp og spinner avgårde TRE steder. Til og med i den scenen hvor han stopper for å plukke opp kameraten, da skal hente han feite broren. Bilen kjører rolig videre, men man hører "Vroom, vroom, hviiiiiin" :wonder

fotoklubben - member #4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Trodde dette var en av bilene som Sofienberg Bil gutta hadde bygd, jeg.. Skal ikke banne på det, da.

Var en annen ting jeg reagerte litt på.. Høres jo helt idiotisk ut når de har lagt på akkurat den samme lyden av bilen som ruser opp og spinner avgårde TRE steder. Til og med i den scenen hvor han stopper for å plukke opp kameraten, da skal hente han feite broren. Bilen kjører rolig videre, men man hører "Vroom, vroom, hviiiiiin" :wonder

Høres nesten ut som om Norsk Film har fått samme dekkleverandør som Hollywood; Hollywood 3000 Antigrip...:D

Ellers en helt ok film..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bilene i denne filmen er våre biler.

Hovedperson bilen (E34) er en 1991 bmw 520i 24v.

Bilen ble bygget og lakkert av oss for filmen.

Denne bilen kjøpte de av oss, siden den skulle brukes så mye og vrakes på slutten.

Resten av bilene har de lånt av oss til de forskjellige scenene.

Som sagt de fleste bilene har de lånt av oss.

Fra de 2 E30 bmwene og gamle preluden til de E36 coupene.

Jeg prøvde å fortelle dem at det ikke fantes angel eyes på begynnelsen av 90 tallet, men det var ikke så viktig. Bare det så kult ut! :wonder

Vi var hoved " levrandør " av biler til denne filmen.

Det var et utrolig morsom prosjekt å jobbe med.

Member of Team SB (THE REAL ONE)

YOUR IMAGINATION....

....OUR REALITY!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å fortelle dem at det ikke fantes angel eyes på begynnelsen av 90 tallet, men det var ikke så viktig. Bare det så kult ut! :wonder

:lol

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste bilene i denne filmen er våre biler.

Hovedperson bilen (E34) er en 1991 bmw 520i 24v.

Bilen ble bygget og lakkert av oss for filmen.

Denne bilen kjøpte de av oss, siden den skulle brukes så mye og vrakes på slutten.

Resten av bilene har de lånt av oss til de forskjellige scenene.

Som sagt de fleste bilene har de lånt av oss.

Fra de 2 E30 bmwene og gamle preluden til de E36 coupene.

Vi var hoved " levrandør " av biler til denne filmen.

Det var et utrolig morsom prosjekt å jobbe med.

Sorry ass men den 520en så ikke mye lakket ut:P hehe.. Men fete biler! Uten om den BMW 520en! Skikkelige KEBAB Brakker:P :)

2006 Bmw E91 Gangster BITCH!

1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt-

1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt-

1994Vw Corrado G60 -Vraka-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble helt skuffet jeg over at det var en BROMBROM lyd i den e34'en som ikke engang var fra en 6'er. Nr. 2 M5 stylet e34 som IKKE KUNNE være noe større enn en 518 eller 520 pga eksosen og setene innvendig (dette av erfaring da jeg har hatt 525 e34 og eksos på den er standard med 2 rør ut bak. Samtidig så er det helt andre seter og speil på en M5 og felger for den sakens skyld. Må si meg meget skuffet over det. Kunne godt ha gjennomført det hele med en 6'er lyd på e34 og ikke at det piper i dekka på snø, samt når du først skal m5 style en e34 så plz, gi den felger og eksos som passer. Ellers var filmen allright.

Fiat Scudo 2.0 10mod

VW Transporter T4 2.5TDI 01mod

VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider!

Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det også var litt morsomt at når de dro opp til holmenkollen for å "ta" kula, (det var vel rundt 95 eller noe) så kom det nye biler i mot (s80 osv).. litt kult at holmenkollen var bilprodusentenes teststed for prototyper på 90 tallet (ironi)

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det også var litt morsomt at når de dro opp til holmenkollen for å "ta" kula, (det var vel rundt 95 eller noe) så kom det nye biler i mot (s80 osv).. litt kult at holmenkollen var bilprodusentenes teststed for prototyper på 90 tallet (ironi)

Ja stusset litt på det jeg også.

Når man lager film skal man ikke legge til noen lyder, man skal "lage" alle selv.

Blir litt for dumt å adde lyd, når man kunne lagd den selv med bilen.

Men den filmen er vel ikke laget for bilkjennere, den er vel mer laget for folk flest.

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på traileren for Izzat på nettet i dag, mener jeg har sett den Rød/Sølv BMW'n på Streetmeet på Lillestrøm i 2004, noen som kan bekrefte/avkrefte at dette er den samme bilen?

Lite dårlig bilde tatt fra traileren

filmbmw.jpg

Trailer (i forskjellig båndbredde) finner du her: http://www.filmweb.no/trailere/article70671.ece#

Noen som har sett filmen forresten, ser den er på DVD nå... er dette noe å kjøpe?

Jupp den var på det streetmeetet! :)

Jupp

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår