O_neal Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Jeg har en blaupunkt daytona mp53 spiller og lurer på om det er mulig å koble inn mobilen min som avspiller på den? Har en SE w800i. Ser at på menyen på spilleren (stereo) så kan jeg ta AUX1 og AUX2 på. Noen som har erfaring eller tips på ledinger som kan handles slik at jeg får minijack i enden? Tanken er at jeg skal kjøre musikk fra mobilen direkte inn på spilleren som gir lyd til høytalerene. Takk for svar :driving Siter MVH Preben Grahl - 99 VW Bora - 94 VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Vi har en overgangskabel som gir deg AUX-inngang med 3,5mm minijack. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O_neal Skrevet Mars 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2006 Vi har en overgangskabel som gir deg AUX-inngang med 3,5mm minijack. Derja, en ting jeg glemte å nevne var at jeg har en slik en og vist jeg kjøper en til av den og kjører en overgang fra phono til minijack. Vil isje dette fungere? Med tanken på at jeg har en slik type kabel fra før, er et mulig å trøkke 2stk ISO kabler baki spilleren? Takk for BRA svar! Siter MVH Preben Grahl - 99 VW Bora - 94 VW Golf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg