Skrotnisse Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Dette overasker vel ingen vel? wolla folk som tror klistremerker gjør dem til racer sjåfører.. (dette er ikke en generel hets mot bmwfolk :)) [/b] skjønner hvem du sikter til. ble egentlig ganske flau på deres vegne når jeg så hvordan de oppførte seg på våler. åsså den røde bmwen da.... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Skrotnisse Dette overasker vel ingen vel? wolla folk som tror klistremerker gjør dem til racer sjåfører.. (dette er ikke en generel hets mot bmwfolk :)) skjønner hvem du sikter til. ble egentlig ganske flau på deres vegne når jeg så hvordan de oppførte seg på våler. åsså den røde bmwen da.... [/b] akkurat der er du full av piss..... SKulle overhodet ikke forundre meg om det var nordmenn som kjørte de helvetes skrota... etter min erfaring så er det få pakistanere som grisekjører og væffal ikke med slike polti magneter.. den ENE bimmeren som var med på dette er en kjenning av meg. han ER VAR og FORBLIR norsk... så PASS den kjeften din! Takk! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by NoLimit Ja dette er for dumt! Folk VET at det står masse politi etter veien på disse dagene. Og med så mye trafikk det er på disse treffene er det jo livsfarlig. Holdt fartsgrensen hele veien vi.. første gang det og men.. :rolleyes: Jeg kjørte først i en rekke med ca 15 biler.. og holdt grensen hele tiden.. ikke verst. hehe.. må bare kommentere litt :-), ikke vits å lage sånn kø, kan jo hvertfall ligge 10kmt over, lev litt opp til nicket ditt. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by kris Skandale at det alltid er BMW som blir nevnt i media. Ikke rart BMW får dårligere og dårligere rykte.... Hva med resten av de minimum 10 som faktisk mistet lappen? Hva f*** kjørte de?? Alle de andre kjørte sikkert også BMW :-), er ikke rart BMW har det ryktet, Når jeg er ute å kjører Camaroen min er det mange som liker å yppe litt, det er bare sånn det er, sikkert flere med lignende biler som har merket det. Jeg syns det veldig ofte er BMW'er faktisk M3, Z3, gamle gubber i 5 serie BMW også til og med. Har en teori, må bare lufte den: Jeg syns at de som kjører raske biler som ser kjedelig ut kjører mest gris. BMW'er, Audi S4 osv (liker S4, men litt kjedelig alikevel) + +. De må liksom vise at de ikke har den trege utgaven av karosseriet. Folk med biler som ser ut som sportsbiler syns jeg virker mere behersket, de vet at bilen dems går fort, de fleste andre som møter dem vet at bilen dems går fort, så de trenger ikke bevise det. litt om bilen min til slutt da, foreløbig har den bare rundt 230 hk og 3 girs automat, motoren er fra 1969, til vinteren putter jeg inn en 350 motor fra 95 corvette, 300hk og 6 gir, da går det litt bedre. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 kan jo slenge ut et bilde av den. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Hopless Nå snakker jeg kun for meg selv her men. Det er jævli hardt å kjøre fra gatebil treff, for du har sett biler som går fælt hele dagen og du bare viiill gi gass, men jeg veit det er kontroller der så da gir jeg faen, men nå anser jeg meg selv som ganske viljesterk, så jeg forstår at folk gir gass etter treff, er mang en gang jeg bare må rase uti skogen etter å ha sett på wrc sendingene f.eks. Dette overasker vel ingen vel? wolla folk som tror klistremerker gjør dem til racer sjåfører.. (dette er ikke en generel hets mot bmwfolk :)) bare en tanke, ikke si sånn, håper ingen så det, tenk om Svarstad Haugland (var det det hun het?) ser det du har skrevet der, da kommer hun til å fjerne WRC fra TV'n Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Vel... Det sier seg selv. Når man arrangerer et treff for alt fra motorsterke biler til vrak så sier det seg selv. De fleste ungdommer som kjøper seg biler med 120++ hester greier ikke kontrollere seg når det kommer en bil til opp på siden som vil leke. Jeg er en av disse. Jeg elsker å kjøre fort. Men innfenfor en viss grense. Gidder f.eks ikke hvis det er trafikk. Da lar vi heller være. Akkurat det med målretting mot BMW gutta er kanskje litt feil. Selv om jeg ikke var der så regner jeg med at japsegutta stilte sterkt på grisekjøring også. :) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by RaCk Vel... Det sier seg selv. Når man arrangerer et treff for alt fra motorsterke biler til vrak så sier det seg selv. De fleste ungdommer som kjøper seg biler med 120++ hester greier ikke kontrollere seg når det kommer en bil til opp på siden som vil leke. Jeg er en av disse. Jeg elsker å kjøre fort. Men innfenfor en viss grense. Gidder f.eks ikke hvis det er trafikk. Da lar vi heller være. Akkurat det med målretting mot BMW gutta er kanskje litt feil. Selv om jeg ikke var der så regner jeg med at japsegutta stilte sterkt på grisekjøring også. :) Det har seg gjerne sånn at folk som har mindreverdighetskomplekser pga bilen sin må kjøre gris ja. Selv har jeg aldri kjørt så rolig som etter at jeg kjøpte vetten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Originally posted by Ascona Det har seg gjerne sånn at folk som har mindreverdighetskomplekser pga bilen sin må kjøre gris ja. Selv har jeg aldri kjørt så rolig som etter at jeg kjøpte vetten. her har du et godt eksempel' http://www.toprpm.com/videodw/stream/Diablo_vs_Skyline.ram Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 her er det helt klart at mannen med Diablon har mindreverdighetskomplekser pga bilen sin! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Mai 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2003 Hvilken rød bmw er det dere prater om? Cabben? eller hu dama som kjørte på banen? Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Eneste bilene jeg så som kjørte fort var audi da...... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by rdl akkurat der er du full av piss..... SKulle overhodet ikke forundre meg om det var nordmenn som kjørte de helvetes skrota... etter min erfaring så er det få pakistanere som grisekjører og væffal ikke med slike polti magneter.. den ENE bimmeren som var med på dette er en kjenning av meg. han ER VAR og FORBLIR norsk... så PASS den kjeften din! Takk! Ja det er en kompis av meg. Enig med deg Rdl,han er så norsk som bare det. Å etter meg bekjent var det ikke bare bimmere.. Siter Jupp ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PorscheFreak Skrevet Juni 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2003 Originally posted by HondaBabe Er dekal trimming fartsorientert utstyr? :rolleyes: Ja seff! Du forteller lufta hvor den skal gå, viste du ikke det? Hehe. :rolleyes: Siter Jaja.. *lete febrilsk etter bil* Har ihvertfall bestemt meg for rundt 200 hk ;) --- (x) '82 Porsche 924 Weissach nr. 6 / 400 - Totalskade (brann) --- /out Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shadow_iX Skrevet Juni 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2003 Originally posted by henningl Synes det er flaut jeg... på slike dager er det viktig at folk viser seg fra en voksen og seriøs side sånn at vi får fortsette å ha slike arrangementer her i landet.. Er enig selv jeg, jeg kjører alltids pent i trafikken - det er for di jeg har lært it the "hard way". Jeg tåler å bli forbikjørt jeg. Synd det ikke er så mange som kjører med sundt vett framfor en tung høyerefot. Siter '95 Subaru Legacy Wagon - beater. :) nad_freak@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg