Gå til innhold

Villmannskjøring med gatebiler

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En politimann som holdt foredrag om sånn trygg trafikk greier på skolen vår, dreiv å fortalte om at når han han kjørte som et helvette i 120-130 på motorveien under utrykning:D

Forøvrig samme purken som krasja sivilsnutbilen under ei biljakt, bang! rett i ei trafikkøy:D

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare si meg enig i at det var en del audier som også råkjørte.

ble forbikjørt av en a6 2.7 biturbo og en a4/s4/rs4 (noe i den duren), de kom sikkert i 180-200 km/h. riktignok var ikke dette en "farlig forbikjøring" (som det har blitt mye diskutert her i det siste) , men hastigheten var iallefall noe over tillatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALtså, av de folka som kjørte så var det en BMW Konvoi ja.. og jeg kjenner dem alle sammen. det er 3 bmwer, og 2 audi stv, de er som regel pakistanere. men han ene hvite trash jævlen er norsk som julenissen.....

grunnen til at dem begynte å kjøre gris var fordi dem begynte å bli forbikjørt av en hel hauf med rånere som skulle kjekke seg med å blotte frem dumpen sin når dem kjørte forbi. og så klart så skal du jo ta igjen littegranne..... (Hadde jeg selv gjort)

Jeg kjenner alle kara... det er dem fra Team SB på løkka....

så det er nokk ikke bare pakkiser innblanda i dette.,!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Er enig selv jeg, jeg kjører alltids pent i trafikken - det er for di jeg har lært it the "hard way".

Jeg tåler å bli forbikjørt jeg.

Synd det ikke er så mange som kjører med sundt vett framfor en tung høyerefot.

lite vits å i kjøpe en fet og sprek sportsbil når du har planer om å drepe den sakte men sikkert med soting!:...

Har du baller til å punge ut for bil, har du nokk til å bruke den oxo...... ellers kan du alltids kjøpe den en moped bil om du vil kjøre pent og pyntelig!..

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider