VolcoM Skrevet April 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2006 ingen som trenger stoler??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet April 9, 2006 Rapporter Share Skrevet April 9, 2006 Er det vipperygg på de??åssen er det å få setti de i en calibra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet April 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 jepp det er vipperygg. vet ikke jeg, har ikke prøvd de i en calibra enda.. sikkert bare å ordne understell. hadde de i en 200sx s13 og det gikk helt fint Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet April 10, 2006 Rapporter Share Skrevet April 10, 2006 Er de slitt?? du har ikke noe bilde av fargen,så på det bilde som ligger før i linken,men du sa de var mørkere... hvor mye?har lilla bil,så har mest lyst på lilla stoler....men kan gå med mørkeblå også om prisen er rett.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet April 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2006 kan prøve å få ordnet et bedre bilde ja. de er ikke slitt nei. en av stolene har aldri vært brukt, mens den andre har jeg selv brukt i en halv sesong. prisen er som sagt 4 lapper. Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pearlex Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 2500 for begge Siter Soundstream PCA3500D Soundstream T4 15" 2stk Soundstream PCA2.520 Soundstream TRC.6 Pioneer DEH-P75BT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet April 21, 2006 Rapporter Share Skrevet April 21, 2006 åssen er de å sitte i sånn helt ærlig? er dem gode på lang tur, eller kan man like så godt sitte på en kasse med ved? viktig å ha gode stoler vettu:) Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 jeg syns disse stolen var kjempe fine å sitte i. Jeg har hatt mange langturer i de. er mye bedre enn originakl stolen=) Daniel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skage Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Har kjøpt meg lignende stoler, som jeg fikk veeeelllldig mye rimeligere! Så jeg er ikke inntressert lenger desverre!lykkte til med salget! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg