Gå til innhold

ratt navet HASTER!

Ranger emnet

B230ft

Anbefalte innlegg

noen som kunne fortalt meg hva som er gria baki rattnavet? har hatt av hele skiten nå, og når jeg skal montere vil det ikke passe..rettere sagt vil ikke den plastkåpa passe..kommer ca en cm for langt ut iforrhold til skruehulllene på undersiden..

slik jeg gjør det: 1. rattstammen, 2. monteringsbrakett til blink og vindustorkar bryterne, ring med jord til lydhornet, blink og vindustorker bryterne. allt passer og virker logisk å være sånn.. jordledningen til den ringen går heller ikke på..da "pluggen" vender mot fører, og ledningen også gjør det, så den vil kke på..

fint om noen har noe lurt å komme med for det er her det står nå! skulle ikke å kommt videre men vet ikke hva jeg skal gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja i dag etter jobb fikk jeg besøk av mr. tore, og da er det somregel go blir utrettet! og idag fant han utav problemet mitt med dashen, så nå er det i orden..jeg "mistet" også ene pluggen til speedo, men den er funnet igjen nå..så nå skal jeg endelig begynne å gå videre og kan se meg HEL ferdig med dashbytte!:D

*noen som vet hva som skjer ene breie pluggen til speedo ikke står i? var ute å seig en iten tur går og det hele endte med at batteriet tok kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja nå står bilen 100%strippa! eller eneste som er igjen er dashbord og midtkonsoll m. klima og cd, armlene og det er også borte.. kun førerstol igjen.. finnes ikke et eneste plastdeksel igjen! så nå skal jeg ta en grundig runde med støvsugeren og wipes, så det er helt rent og fint ti det nye skal inn igjen..

*nå får dere andre være med å overtale tore(refinement!) til å være med å hjelpe meg å få inn det nye i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heh planen var jo at det skulle se litt fint ut og da!

statusÅ: dashbord ferdig,midtkonsoll m.håndbrekk ferdig, gulvtepper fremme og bak, tak førerside ferdig m. A og B stolpe ferdig, "C stolpe" dvs trkantvindurammen passet ikke helt overens, så den er bare prøvemontert, får lime med sika etter hvert..

ellers så står jeg på..tenker jeg gir meg når jeg har fått inn gulvsidene og fremstolene..får se om jeg kansje tar dørtrekka også i kveld..

*under førersete fant jeg 3kroner, en freedomfries, en hårnål, en kulepenn og en mentos samt en rekke støvdotter..

*har netopp slutta å røyke(som var en Bi-ting til snusen) så har jeg i tillegg gått tom for snus nå, så stemmningen er litt småamper til tider! og i kombinasjon med volvo's plast=dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dragen(les: fruen) kom hjem fra frankrike på lørdag, så har ikke fått gjort noen ting annet en vært med svigers å tatt igjen en uke syndige sengeaktiviteter:D hehe så skal jeg jobbe kveldskift denne uka, så spørs hvor mye som skjer denne uka,satsr på å få til dørtrekka hvertfall..ser ut som 6.5" lautsprecher-prosjektet mitt går i orden alikevell..heldigvis.. så får vi se til helga da..håper å bli helt ferdig til da..å en storcruise på lørdagskvelden;)

og v940r6, ja må si det kommer seg betraktelig! eneste synd er at jeg har ikke fått tak i svart hanskerom enda, så det ødelegger j litt.. samt stoler fremme og bak.. noen som vet ca. priser de tar på åsanne for skinninteriør..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dragen(les: fruen) kom hjem fra frankrike på lørdag, så har ikke fått gjort noen ting annet en vært med svigers å tatt igjen en uke syndige sengeaktiviteter:D hehe så skal jeg jobbe kveldskift denne uka, så spørs hvor mye som skjer denne uka,satsr på å få til dørtrekka hvertfall..ser ut som 6.5" lautsprecher-prosjektet mitt går i orden alikevell..heldigvis.. så får vi se til helga da..håper å bli helt ferdig til da..å en storcruise på lørdagskvelden;)

og v940r6, ja må si det kommer seg betraktelig! eneste synd er at jeg har ikke fått tak i svart hanskerom enda, så det ødelegger j litt.. samt stoler fremme og bak.. noen som vet ca. priser de tar på åsanne for skinninteriør..?

Du kødder med livet ditt er du klar over det.. Må aldri kalle kånå dragen.. hu kan lesa hu åg;)

Volvo 242 78 mod B19A

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stian, heldigvis styrer hun unna bilforumet.net;)

jonas, EKLE SYKE MANN! haha okei kunne kansje formulert meg litt anderledes..

*har fått rensa dashen i dag pluss litt andre ting som ikke gikk i badekaret, med slikt fshhh-skum..ble rimelig greit vil jeg si.. ser ikke ut som jeg får gjort noe mer med dørene i morgen heller..fruen skal ikke på skolen og har forlangt meg bort dit..tøffel, JEG!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah denne uka har det vært særdeles labert med arbeidslysten..ikke fått gjort noen ting faktiskt, bortsett fra litt rensing og sånn da..men har fri i morgen så tenker å få gang på sakene da.. skal på huggern, håper det er en med svart interiør der, så jeg får nappa til meg div. små "propper" et par skruer/klips hanskerom og dekselet til hjernen.. så skal siste dørtrekket bak fikses og monteres, og lime bafflene på trekka fremme og lage til festene til lautsprecher'ne der.. så er det bra hvis du tore kommer utom en tur etter jobb for tror de C-stolpene er jobb for deg! kikka litt på den ene i dag, men fatter ikke hvordan jeg skal få det til, uten å lime med sika da i såfall, men det og tror jeg er best du tar deg av;)

oi langt innlegg! menmen..HELG!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider