mfafa Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Hei.. denne spoileren må være den fineste jeg har sett til Sierra sedan ever. Lurer på hva den heter, hvor man får kjøpt den og evt. pris! I samme slengen lurer jeg på åssen fanger dette er! :) Ehh, og grill og øyelokk.... Noen som har peil? Denne Sierra'n må forøvrig være en av de fineste jeg har sett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Heeey "Min" sierra det der.. Kan høre med han som eier den om hva det er for noe deler. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Der får rusten en god beta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg