Gå til innhold

Polo TDi.. 2001 mod, bra bil?

Ranger emnet

Stambo

Anbefalte innlegg

Ja.. jeg lurer på det. men det er ikke fast bestemt enda. det renner ikke over med penger heller akkurat, så blir det justerbart blir det mindre annet stæsj.. sånn med en gang. da må jo andre små ting muligens utsettes litt. :)

Btw; den linken jeg la ut er jo til luftkjøltboble eller noe, så trur ikke det passer på polo´n... :op

også får jeg ikke henta bilen i marra. Det måtte byttes vindusheisbryter, å hadde ikke fått gjort det enda. men kanskje det blir muligheter til tirsdagen. :) men jeg har jo forsåvidt god tid siden jeg ikke har lappen enda så.... :op

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det... :op

Men på felger.. Hva innpress er det som er "riktig"? For å få ett fett utseende samtig som at det ikke blir for bredt..? Jeg kommer til å kjøpe felgene først trur jeg, for å se hvor mye som går med til det, og avgjør om jeg tar meg råd til orntlig justerbart eller bare fjører etterpå. :)

Satser på 205/40-16 regner jeg med. og ca 7-8" brede ettersom hva jeg finner.

Henter bilen mest sannsynlig i marra. :) å da er det jo bare å "gå te" med litt stæsj... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en drit fet bil! Gratulerer så masse med kjøpet! :)

Når det gjelder dekk og felg er det jo en smakssak. Jeg for min del vil at alt skal gli gjennom hos biltilsynet, som er sæææære her i Stavanger..

Det meste som er godkjent på 6N (tror det gjeldern 6N2'ern også) er ikke mer enn 195/45/15... Men hvis man er uten servo så kan du gå ned i 40-profil. (glad jeg ikke har servo!)

Du burde få på felg, dekk, evt. anlegg og prøvesitt gjerne med en full bil, da er det lettere å forestille seg hvor mye du kan senke den! Min 6N er senka 35mm, om jeg husker riktig, og det gjør mye, uten at det tar helt av.. :p

Lykke til! :)

Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk. Jeg har hvartfall et godt utgangspunkt. :)

Mener du at jeg ikke får godtkjent mer enn 195/45-15 altså?! Jeg hadde tenkt å godkjenne senking å felger jeg men.... :confused:

Fordelen med justerbart er jo da at jeg kan finne en passende høyde, som ikke er for høy eller for lav etter eventuelt en runde med vinkelsliperen... hehe..

Ringa til Sharif i stad, og fikk pris på ca 5k for 16" med 205/40-16 dekk. å hvis jeg la til ca 2lapper til kunne jeg velge i det meste. Så er ikke så altfor avskremmenes priser. Men har fått lyst på Momo Corse! :D

Noen som vet åssen det er med sidelistene på 2001 modellen? om døm bare er limt eller om de er festa i klips? vet at på golf er de bare limt fra 2001. er de det er det bare å få døm av..... :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her et par bilder av purka... :op Den ser jo rimlig tæmm ut ved siden av golfen til bror da men.. hehe.. så er den jo Heeeelt org å da. skal bli bedre lissom.... ;)

CUTE0122.jpg

CUTE0123.jpg

Ikke så mye å se på enda egentlig men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er litt tøft med "doruller" å.. men, jeg trur jeg kjøper 16".. Får litt mer bakkeklaring, uten at den så høy ut på en måte. Forresten, hvor kan jeg få tak i spoiler til 6N2? finner det ingensteder jo... :shake Finni ÉN bare, til 2k.... vet ikke om billigere?

Btw; glad for at jeg ikke hadde senka den nå. Var å kjørte i stad, og kjørte en dump i veien i stad, og så kom en skikkelig Stygg vine lyd! Stoppa og så at motoren var på vei ut. :O motorfestene røk rett å slett......! kjørte i ca 70km. glad jeg har bruktbilgaranti ass!

BYYYAAATCH!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider