Sratten Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 God dag folkens! Jeg skal bytte en vippearm på min 320i-86 motor. Men jeg møter på problem i det jeg skal få ut vippearmakslingen, den går meget tregt slik at jeg ikke får ut eller inn vippearmene uten å ødelegge. Når jeg banker på akslingen blir den deformert i enden og ødelegger dermed vippearmene når enden av akslingen skal gjennom vippearmen. På samme måte ødelegger jeg de nye når jeg skal tre akslingen tilbake gjennom vippearmen. Problemet er som sagt at akslingen går så tregt at jeg må slå den gjennom opplagringene og vippearmene. Er det noen her som vet om det er noe jeg skal gjøre her for å få dette til uten å ødelegge noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 turbo Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 jeg brukte en lang gjengestang med en mutter i enden som jeg slipte til.. så den går igjennom vippearmene.. så banket jeg de ut med å slå på gjengestanga..! Siter toyota 4Runner 36" KE70 m/bmw turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg