AMA Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hei, er det noen som kan hjelpe meg og photoshope golfen min så lakken min blir lik denne? Bare med original lakken nede og sort matt oppe... Lurer litt på og gjøre noe spessielt nå som jeg skal lakke bilen min uansett.. Eventuelt kåm med forslag til farver som vill passe sammen med den originale farven min.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AMA Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 ingen som vill hjelpe en stakkar usikker bileier som snart skal lakkere bilen ???:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 her faar du ihvertfall en liten ide om hvordan det kan bli. Ikke no proff modd, men en liten pekepinne om hvordan det blir. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hadde kanskje ikke sett så ille ut å hatt sølv øverst, og mattsvart nederst eller? Bare et lite kreativt innspill ifra meg:tannløs Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg