Lance Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Ca midt i november i fjor kjøpte jeg WCC-filmen fra High Octane, og bestilte samtidig noen pærer fra Dybvik Trading. WCC-filmen kom etter en god stund, alt vel. Pærene har jeg derimot ennå ikke fått. Og vi er i mars, fire måneder etter bestilling. Jeg har sendt mail flere ganger, fått svar hver gang, og har smurt tålmodigheten min lang og smidig. Det siste som har skjedd, som er datert til 6. februar, er at jeg har fått spørsmål om adresse, slik at pakken skal kunne bli sendt. Den svarte jeg på samme dag, altså 6. februar. Forrige uke sendte jeg mail med spørsmål om mailen med adressen hadde "havnet på avveie", og skrev inn adressen på nytt. Denne har jeg ikke fått svar på. Og min sunne fornuft tilsier at en pakke IKKE bruker en hel måned med posten fra østlandet til Bergen. Jeg tviler ikke på at pakken kommer, men jeg tenkte jeg skulle spørre om det er noen her inne som har vært ute for dette før, under handling hos dette firmaet? Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 bare så det er sagt så hender det seg at pakker forsvinner i posten og blir borte i lengre tid.. har selv opplevd å få pakker 4 måneder etter at dem er sendt.. men det virker jo litt rart detta ja. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Har handlet der selv. Han som driver den kjellervirksomheten (enkeltmannsforetak) har en tendens til å være litt slapp og la sakene seile... Du må nesten ringe å purre. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hehe:D Kanskje en idé å sjekke postkassen før jeg klager: der lå faktisk pakken og ventet på meg;) Så kritikken mot Dybvik Trading er med dette trukket tilbake! Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Dybvik selv kan være noget treg til tider ja, men min erfaring er at man må bare mase.... Husk han driver dette som bijobb bare ved siden av vanlig arbeid :) Har handlet xenon der og det gikk veldig bra. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver2k Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Kjøpte selv også pærer der, hadde de ikke på lager men fikk de tilsendt etter kort tid. Svarer fort på mail responsen hvertfall, btw firmaet ligger på sørlandet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Har selv handlet noe utstyr hos Dybvik, Har bare ros og fortelle om det. Hadde en liten garanti sak med att ene relè saken til Xenon lysa røyk, fikk dette ordnet snarest. Så bare gode ting og si der. Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Har selv handlet noe utstyr hos Dybvik, Har bare ros og fortelle om det. Hadde en liten garanti sak med att ene relè saken til Xenon lysa røyk, fikk dette ordnet snarest. Så bare gode ting og si der. Du er fjerdemann jeg vet om nå som har byttet ene ballasten...må ha vært et dårlig parti Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Handlet xenon til bilen selv derfra, ikke noe negativt å si om han der ! :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakk1 Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Du er fjerdemann jeg vet om nå som har byttet ene ballasten...må ha vært et dårlig parti hmmm. byttet ikke ballasten på min, ene relè som styrer H4 pærer, altså lang/nær lys, den røyk hos meg. Men er bra det er garanti, kan være problemer og handle selv rett fra polen/tyskland ang garanti saker. Siter Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat) x MB 300ce 91/94mod. Sportline x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50 Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 Men mannen bak Dybvik Trading er en bra mann:D Vil ikke ha noe av at tråden min blir til en hetsetråd...;) Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larerbak Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 har også måttet bytte ene siden av xenonlysa. Den svarte koblingsboksen tåler hverken varme el vann. men dybvik sendte raskt nytt sett. liker ikke de jsm xenon lysa... ting som er i motorrommet bør tåle litt varme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 Du er fjerdemann jeg vet om nå som har byttet ene ballasten...må ha vært et dårlig parti Veit av flere som har hatt trøbbel med settene hos Dybvik, med både ballaster og pærer. Men så vidt jeg veit, har han alltid vært kjapp til å ordne opp og sende nye varer! Det er sånn det skal være :thumb Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 16, 2006 Rapporter Share Skrevet April 16, 2006 hmm, hakke hatt ett eneste problem jeg :) heldigvis.. :) men, skal snart ha 2x h1 sett, så får se om det blir no kødd der :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krewiik Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 har tre sett derifra å ha ikke noe å utsette på det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg