Gå til innhold

Dybvig Trading - er de seriøse?

Ranger emnet

Lance

Anbefalte innlegg

Ca midt i november i fjor kjøpte jeg WCC-filmen fra High Octane, og bestilte samtidig noen pærer fra Dybvik Trading. WCC-filmen kom etter en god stund, alt vel.

Pærene har jeg derimot ennå ikke fått. Og vi er i mars, fire måneder etter bestilling.

Jeg har sendt mail flere ganger, fått svar hver gang, og har smurt tålmodigheten min lang og smidig. Det siste som har skjedd, som er datert til 6. februar, er at jeg har fått spørsmål om adresse, slik at pakken skal kunne bli sendt. Den svarte jeg på samme dag, altså 6. februar.

Forrige uke sendte jeg mail med spørsmål om mailen med adressen hadde "havnet på avveie", og skrev inn adressen på nytt. Denne har jeg ikke fått svar på.

Og min sunne fornuft tilsier at en pakke IKKE bruker en hel måned med posten fra østlandet til Bergen.

Jeg tviler ikke på at pakken kommer, men jeg tenkte jeg skulle spørre om det er noen her inne som har vært ute for dette før, under handling hos dette firmaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare så det er sagt så hender det seg at pakker forsvinner i posten og blir borte i lengre tid.. har selv opplevd å få pakker 4 måneder etter at dem er sendt.. men det virker jo litt rart detta ja.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har selv handlet noe utstyr hos Dybvik,

Har bare ros og fortelle om det.

Hadde en liten garanti sak med att ene relè saken til Xenon lysa røyk,

fikk dette ordnet snarest. Så bare gode ting og si der.

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv handlet noe utstyr hos Dybvik,

Har bare ros og fortelle om det.

Hadde en liten garanti sak med att ene relè saken til Xenon lysa røyk,

fikk dette ordnet snarest. Så bare gode ting og si der.

Du er fjerdemann jeg vet om nå som har byttet ene ballasten...må ha vært et dårlig parti

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er fjerdemann jeg vet om nå som har byttet ene ballasten...må ha vært et dårlig parti

hmmm. byttet ikke ballasten på min, ene relè som styrer H4 pærer, altså lang/nær lys, den røyk hos meg.

Men er bra det er garanti, kan være problemer og handle selv rett fra polen/tyskland ang garanti saker.

Audi A4 Avant,05', 1.9TDIQ S-Line

Lada Samara 96mod. 1,5L (Snart flat)

x MB 300ce 91/94mod. Sportline

x 240gl b21at++ 83mod. x Tempo RT 50

Computers are like airconditioners, they don't work properly when you open windows...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Veit av flere som har hatt trøbbel med settene hos Dybvik, med både ballaster og pærer.

Men så vidt jeg veit, har han alltid vært kjapp til å ordne opp og sende nye varer!

Det er sånn det skal være :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider