Gå til innhold

Bilder av utforkjøringer osv

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

littavvertjuni2005023.jpg

Den der vekker minner. Kompis skulle kjøre meg på fest når første snøen hadde falt for ett par år siden. Var en galant V6. Lekte seg med brekket og hadde det morro med seg selv når bakhjula traff fortauskanten. Snurra i 60 km/t og traff ett tre rett i sia. Treet traff akkuratt der A stolpen er festet i ramma. Hele kanalen ble trykket inn 27 cm så jeg satt med begge bena klemt inn i midtkonsollen. Først slo jeg hode i B-stolpen så tvers gjennom sideruta og skallet i treet etterpå. Sterk hjernerystelse!!! Han fyren på verkstedet som tittet på bilen sa jeg var heldig siden treet traff der det gjorde siden det er ett av bilens sterkeste punkter. Hadde treet troffet 15-20 cm lengere bak på bilen hadde jeg mest sansynelig mistet begge bena:( Han som satt i baksetet satt bak sjaføren på og treet traff bilens høyre side. Smellen var så stor at beltet hans røyk og han ble slengt tvers over baksetet og rett i døra. Innvendig så det ca likt ut som på bildet over. Husker jeg fant glasskår i lomma på vesten jeg hadde på meg over 6 måneder etter smellen. Sykt hvor mye småbiter en siderute egentlig kan knuse opp i! Men som sakt!!! Det bildet vekker minner.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt flere bilder, bilen var i virkligheten mye verre enn på bildene, fra høyre dør side og inn til føreresete er det ca 15 cm så det var bra att det ikkje var passasjerer med, ville fått et stygt utfall, det som skjedde sko svinge av hovedvei til venstre det var lav motsol skitten frontrute og såg ikkje motgående bil en koksgrå opel uten lys, svingte over så smalt det, gjekk bra med alle som var med i smellen bare noen skrubbsår

 

littavvertjuni2005027.jpg

 

littavvertjuni2005024.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det man må gå på vgs for å bli bilberger egentlig?:D

For å bli bilberger må man gå mekanisk eller annet som kan være til stor nytte;) Stygge utforkjøringer! Er ikke det beste bare å holde seg på vegen da? Vet ikke jeg, kanskje bare jeg som har den oppfatninga?:)

#(s)Golf 2 1.6 - (Full styling, rosa lakk, ku-Int:)

#(s)Golf 4 - (Helt original, blå)

#(s)Opel kadett 2,0 GSi cab (Delvis stylet,og delvis rigget for sas flygning:)

#Opel corsa 1,3Gt - (Denne går og går:)

#Golf 3 2,0 GTi 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter med bilder av min egen bil:

IMG_3134.jpg

Det ser jo ikke så gærnt ut da..

IMG_3135.jpg

'Litt' Høynet sa vi? hjulet var opp av bakken..

IMG_3137.jpg

Ensiders low rider style der. Tok oppi:)

 

Så noen bilder av en kompis, som har tendens til å kjøre av veien

k%e5rep%e5tur.jpg

Lurer fortsatt på hvordan han klarte det.. skulle 'rygge' sa han, ehh? Yeah right!

Bilde-094.jpg

Av igjen gitt..

Bilde-096.jpg

Tar jo aldri slutt dette..

Bilde-097.jpg

Så med morra sin bil.. Huff..

 

 

Her er ett av en som skulle på VW-Audi treff 11 Feb i malmedalen, han hadde monter turbo på bmw'en sin visstnokk, og da gikk det av veien..

DSC00176.sized.jpg

 

Gammel innleg å quote, men den blå sierra`n der er en kompis av meg også:)

Når han rygga seg i grøfta i det krysset der var unskyldningen at han hadde så sota ruter at han ikke så speilene:P LOL

Smølas "drift master" som han kaller seg;) Joa...

Ascona B ønskes kjøpt!

Max 15 000!

Minimalt med rust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så på når de heisa opp den BMW'n der.. hadde ganske uflaks.. hadde kan kjørt av 5 meter før hadde han havnet i en snøhaug.. 5 meter etter i rekkverket.. var vell på ett rettstrekke også dette.. hehe

1997 Volvo S70 2.0 "LT"

1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt*

1990 Golf2 GTD *Solgt*

1987 Volvo 740gl *borte*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår