Gå til innhold

Bilder av utforkjøringer osv

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

P1130017.jpg

Granada Ghia etter å ha slått en Jeep Cherokee rammeskjev å fått den kondemnert. Et par uker tok motorommet fyr i granadaen.. Så den har hatt hard medfart. Nå har den stått i 7 år ute etter brannen. Bildet her er fra rett etter jeg kjøpte den i januar.

Ford!

65 Mustang HT

66 Mustang HT

12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
kjørte hjem fra skolen på tørr asfalt, så plutselig kom jeg til en sving det var frosset på: http://img.photobucket.com/albums/v288/karlsen87/bil/87e9b2f0.jpg

fikk bakhjulsskrens som jeg delvis klarte å rette opp, men resulterte i en 4-hjulsskrens kontra som igjen fortsatte rett i bergveggen på høyre side av veien ;)

Den veistikka der skal ha creds altså... :P

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter med bilder av min egen bil:

IMG_3134.jpg

Det ser jo ikke så gærnt ut da..

IMG_3135.jpg

'Litt' Høynet sa vi? hjulet var opp av bakken..

IMG_3137.jpg

Ensiders low rider style der. Tok oppi:)

Så noen bilder av en kompis, som har tendens til å kjøre av veien

k%e5rep%e5tur.jpg

Lurer fortsatt på hvordan han klarte det.. skulle 'rygge' sa han, ehh? Yeah right!

Bilde-094.jpg

Av igjen gitt..

Bilde-096.jpg

Tar jo aldri slutt dette..

Bilde-097.jpg

Så med morra sin bil.. Huff..

Her er ett av en som skulle på VW-Audi treff 11 Feb i malmedalen, han hadde monter turbo på bmw'en sin visstnokk, og da gikk det av veien..

DSC00176.sized.jpg

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde.jpg

Parkerte der jeg :P Hadde fryktelig flaks. At bilen ikke tippa rundt på taket er det ingen som skjønner. Men, 50 km/t inn i en sving på blank is er ikke så lurt. Lærte det :P Hehe. Skaden på bilen var en knekt bærebro og bulk under bilen. Men den var ikke noe problem å slå ut igjen :) Heldigvis. Men ingen morsom opplevelse :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider