Bullitt_Mustang Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Er det noen her som har bestillt modellbiler fra modellbiler.no? Jeg har sett litt innpå siden der nå og ser at de har ganske mange fine biler til bra priser. Så det jeg lurte på var om noen her har bestillt fra de og om hvordan de har vært med service og sending av biler. Er det noen som eventuelt vet av noen andre sider på nettet hvor dere har bestillt modellbiler fra (i størrelse 1/18) som har bra utvalg av biler og kan anbefale det. Modellbiler.no Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Heisann! Jeg bestilte en bil fra Autoart fra modellbiler.no. Og jeg synes det var bra service, og pakken kom raskt i posten. Så jeg anbefaler de. Men hvis du skal kjøpe modellbil, så må du kjøpe de fra Autoart fordi at de modellene er veldig bra detaljert. Har tenkt å fått tak i sierra coshworth og mercedes 190 derrifra nå snart. Jeg holder på å bygge om den bilen jeg kjøpte derrifra nå, du kan lese om den på "white_volvo mitsubishi lancer evo vi" Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Det er bra at de har bra service for jeg bestille meg en bil fra siden der i går. Den bilen jeg bestillte var en BMW 635 CSi Group A Racing fra AutoArt. Og det er som du sier at jeg også synes at AutoArt har de beste bilene, så når jeg skal kjøpe biler senere så kommer det til å bli mye AutoArt. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Men det som er dumt med autoart er at de modellene er en del dyrere enn andre modeller da. Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Men det som er dumt med autoart er at de modellene er en del dyrere enn andre modeller da. Ja det er de, men med den kvaliteten som det er på AutoArt biler så er det vært det. Er jo helt fantastiske detaljer på de bilene. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Ja det er de, men med den kvaliteten som det er på AutoArt biler så er det vært det. Er jo helt fantastiske detaljer på de bilene. Det er sant det ja, jeg har ( eller har hatt:P ) litt over 30 modellbiler, hvor en av de er fra autoart. Jeg kommer til å kjøpe mer fra autoart trur jeg, for de er helt sykt bra detaljerte:) Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Jeg har 21 biler jeg nå, og 3 av de er fra AutoArt og jeg også kommer til å kjøpe mye av AutoArt i fremtiden p.g.a. de fantastiske detaljene på bilene dems. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Syns prisen er sinnsykt høy i forhold til andre produsenter av lekebiler,se på burango og maistro sine som selges på lekebutikker og diverse butikker landet om..koster jo halvparten... Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Når du tenker på kvaliteten på bilene synes jeg egentlig ikke at det er så mye. Hvis du ser på forskjellene på en bil fra AutoArt og en bil fra Burago så ser du at det er veldig mye bedre kvalitet på en bil fra AutoArt. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Jeg har over 80 modellbiler i 1:18 og de fleste er Masito og Bburago. Når du først kjøper en Autoart, så skjønner du hva folk mener med att Autoart er MYE bedre i kvaliteten. Kyosho er også veldig bra.. Her er en BMW M5 fra Kyosho Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
white_volvo Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 jeg har også for det meste burago og maisto, men ikke noen av de kan måle seg med autoart sine modeller. Tamiaya har også veldig bra detaljerte biler, men de er for det meste i 1:24 og 1:12, men de i 1:24 er utrolig bra detaljerte siden det er en liten skalamodell. Sorry off topic altså:P Siter -1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert -1992 Volvo 850 GLT - Solgt -1987 Volvo 240 GL - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 I dag fikk jeg bilen jeg bestillte fra modellbiler.no i forrige uke. Bilen er en BMW 635 CSi Touringcar (1984), så jeg vil si at modellbiler.no har gjort en bra jobb og jeg kommer nok til å bestille fra de i fremtiden også. :smilbmw Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg