Gå til innhold

Lakking av ruter?

Ranger emnet

Caaatooo

Anbefalte innlegg

Hei!

Har hørt rykter om det går an å lakke rutene, som et alternativ til å legge film. Stemmer dette?

Hvis ja, hvordan blir resultatet?

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har hørt rykter om det går an å lakke rutene, som et alternativ til å legge film. Stemmer dette?

Hvis ja, hvordan blir resultatet?

Ah, viss du blar på tuning.no sine sider, så finner du slik spray... Tror faktisk at Cd-cardic selger slikt og...

Ideen er jo at purken bruker som regel å dra en tapetkniv nedover ruta di når de tester, (iallefall her)...

så viss du er forsiktig så vil det bli et bra resultat, mange jeg kjenner som har gjort det.... Boksen er vel på 400ml..? tror jeg, korrekt meg vil jeg tar feil :usa:

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok boke ner noe mindre ja! hvertfall vis det er den de selger på cd cardic.. altså jeg brukte en hel boks til 112kr på to golf baklykter! likte ikke helt den sprayen for den ekke så lett å bruke vis man ska få det skikkelig pent så å bruke det på ei hel rute blir nok ikke lett tror jeg! men hvorfor bruke mange hundre på spray når du kan kjøpe film? må jo ut med ruta uansett!

"Vorsprung Durch Technik"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar deg pengene på dette, allefall å kjøpe sprayboksprodukter. Går jo ann å gjøre det, men blir finere med film. Blir også veldig rart og se ut av ruta, allefall med den CD-Cardic sprayboksen som er nevnt tidligere.

Skulle jeg først ha lakkert ruta, ville jeg ha brukt klarlakk med litt sort i, og brukt sprøyte istedenfor sprayboks. Men må jo uansett ut med ruta, så da blir det like billig ca og dra opp til Frontruta og få han til og legge på film. Blir ofte litt billigere der vist du stiller opp med vinduet i handa istedenfor i bilen..

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spar deg pengene på dette, allefall å kjøpe sprayboksprodukter. Går jo ann å gjøre det, men blir finere med film. Blir også veldig rart og se ut av ruta, allefall med den CD-Cardic sprayboksen som er nevnt tidligere.

Skulle jeg først ha lakkert ruta, ville jeg ha brukt klarlakk med litt sort i, og brukt sprøyte istedenfor sprayboks. Men må jo uansett ut med ruta, så da blir det like billig ca og dra opp til Frontruta og få han til og legge på film. Blir ofte litt billigere der vist du stiller opp med vinduet i handa istedenfor i bilen..

Det blir nok til at Frontruta får jobben med toning, skal du se :D Grunnen til at jeg vurderte lakkering av rutene (selvfølgelig lakkering av noen som kan det, ikke slik jeg gjør selv), var for å slippe at "Strømsnes & Co" rev det av :)

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider