torbi Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hei, er er ny i forumet, og er ny eier til en volvo 460, eg må skifte termosat men finner ikke hvor termosat i motorrommet, er takknemlig om en kan svare på....på forhånd takk...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 høyre side av motoren. Under fordeler lokket. Bare skru av de tre boltene (10 mm) Så tar du av termostat huset. Så er det bare å nappe ut termostaten og sette ny inn, med ny pakning Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbi Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Til stig arne, hei, takk for du svarte, eg hadde tenkt på under fordelerlokket men tenkte på om det var vann pumpe, men da skal eg se på den de nærmeste dagene....takk igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig-Arne Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 vannpumpen sitter på venstre side den, helt nederst under dynamoen og servopumpen. Siter [/] Volvo V50 1.6 D Addition - Selges [x] Volvo 440 89- 1,7i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg