Gå til innhold

Simons eksos?

Ranger emnet

V70-Pappa'n

Anbefalte innlegg

Kjøpte simons "effektanlegg" fra mekonomen, da det gamle sa takk for seg.

Funker det fett? Erfaringer? Forbruk/lyd forskjell?

Og nei, jeg ekke av de som tror bilen min går fortere. Bare vet at jeg fikk det til 1500 spenn og er litt bedre med 2" hele veien og et pent enderør. :-)

x 91 Volvo 240

x 07 VW Golf V

x 97 Honda Accord

- 98 Volvo V70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte simons "effektanlegg" fra mekonomen, da det gamle sa takk for seg.

Funker det fett? Erfaringer? Forbruk/lyd forskjell?

Og nei, jeg ekke av de som tror bilen min går fortere. Bare vet at jeg fikk det til 1500 spenn og er litt bedre med 2" hele veien og et pent enderør. :-)

Jeg hadde et slikt et på gamle 240en min.

-Har hørt at dem ruster fælt, men jeg var ikke direkte plaget av det da jeg hadde det.

-Må si det var jævlig rå lyd! Ikke noe bråk, men en fin og stilig durelyd, og når du ga flat fjøl, så kom det sykt stilig lyd! Skikkelig go lyd :cool:

Det finst nåk bedre lyder, men jeg var veldig fornøyd med den lyden!

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har simons 2.5" på begge mine, og de fungerer helt som forventet. Ikke den grommeste lyden, men det er bare bra :) Er ikke plaget med rust heller (plukket det ene anlegget i deler for å sjekke etter nesten 1 år, og det så helt greit ut)

07 Nissan Pathfinder 2.5 LE AT IT-pack

65 Volvo Valp Feltvogn (laplander) B18

x 86 Volvo 765GLE, x Mercedes 280SE x91 Mercedes 300 SL Cab x Volvo 745GLE

Selger: B28E kam (ny)

Lenke til kommentar
Del på andre sider