svein Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Har vore å sett på ein 86mod bmw 325I. Kunne vist få an ganske billig (da me noe fiks, ikkje noke alvorlig) Prisen va såpass grei at eg tror eg faktisk må ha meg den. Til tross for at eg ikkje e den største BMW-tilhengeren.... Men eg va å sjekka forsikring i dag. Eg e 18 år og har te nå ikkje forsikra bilene mine på meg så jeg har ikkje noe bonus. Når eg ringte ``Gjenstridige`` så va alt eg fekk ein ondskapsfull latter og et klikk når han la på røyret. Blei foresten kasta ut av sparebank 1, når eg snakka me dei... Nå har eg gitt opp og tror eg ska forsikra bilen på gamlingane mine istedet for. Eg har ikkje 19428542ty432432u4932742 kr te å betala forsikringa. E det noen me lingnende problem som har noen lure råd:confused: Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Sett den på pappa :D .. Eller kjøp en fiesta .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein Skrevet Mai 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Tror nesten at gamlingane må innfinne seg i å ha ein ekstra bil på papiret ja... Fiesta: Nai takk, det e jo verre en BMW! :D :D Siter I am really not an violent man, but I think I have to kill someone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Kjøp deg alarm... Det blir billigere, og du slipper samme skjebne som meg... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by bjirn Kjøp deg alarm... Det blir billigere, og du slipper samme skjebne som meg... Pøh ! Alarm er kun godt for 1 ting - det er at selskapet lager en helvetes masse trøbbel med utbetaling hvis bilen blir stjålet. Det har tydeligvis ikke gått helt opp for alle at det ikke er spes vanskelig å sette en alarm ut av spill..... Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Originally posted by Loppa Pøh ! Alarm er kun godt for 1 ting - det er at selskapet lager en helvetes masse trøbbel med utbetaling hvis bilen blir stjålet. Det har tydeligvis ikke gått helt opp for alle at det ikke er spes vanskelig å sette en alarm ut av spill..... Hehe... I motsetning til din bil, ble ikke min stjålet :P De bare ødela tenningen og rattlåsen og stakk av med en brent cd... :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bear Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Skaff dere alarm som ringer opp mobilen, samt TrackGuard. Da veit dere når noen prøver seg, så er det bare å varsle GuardSystems, så sender de opp et fly og får peilet inn hvor bilen befinner seg. Ok... dersom pikkhuene bare bryter seg inn uten å ta bilen, har det jo forsåvidt ikke så mye for seg, men hvis de får med seg bilen..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by Bear Skaff dere alarm som ringer opp mobilen, samt TrackGuard. Da veit dere når noen prøver seg, så er det bare å varsle GuardSystems, så sender de opp et fly og får peilet inn hvor bilen befinner seg. Ok... dersom pikkhuene bare bryter seg inn uten å ta bilen, har det jo forsåvidt ikke så mye for seg, men hvis de får med seg bilen..... Må bare anmelde det først ... ;) Hvis ikke sender de ikke opp noe... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bear Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 :D ...jaaaa... det har har du selvf. rett i. Meeen... det tar ikke så lang tid å melde et biltyveri. Hvis du sier at du trenger anmeldelsesnr. for å få sent opp søkefly, er de ganske kjappe nede på pol10 stasj. Da skjønner de hvertfall at du ikke bare kommer med piss.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Iogmed at jeg hadde innbrudd i helgen, og de IKKE greide å tjuvstarte den, trenger jeg ikke den alarmen :P Men alarm generelt er en lur ide... Selv om INGEN snur seg når det går en alarm i Bergen f.ex.. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 er du sikker på at du vil kjøre kebab tralle framfor fiesta? er ikke helt sikker..tubomate en fiesta, ikke fiesta motor da :D klarer kanskje å holde på kebab tralla en liten stund hehe :rolleyes: Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg