T0mmen Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Har du bilde av den andre G2en eller? IIIer er den siste Golfen man kan få gjort mye med uten å gjøre for mye :P Hvis du skjønner. Den siste Golfen skamsenk og dassruller fungerer på ;) Har sett mange pene 3'ere jeg iallefall. Clean look, skamsenk og med brede felger. Har mange bilder av den forrige, så kan sende på PM imorgen. Nok Off-Topic her nå;) Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 SpeedWell, hvorfor voldtok du den, og ikke kjøpte en ny, og bygget en til? :PDen var råfet. Har du noen planer for hvordan den blir? Eller bilder av nåværende prosess? Fordi den var langt ifra ferdig innvendig og i motorrom. Og nå fjerner jeg alt jeg var misfornøyd med eksteriørt. Forventer å ha den 100% ferdig sommern 2008. Jeg kommer heller ikke til å poste et eneste bilde av den fremover. Bilen står til og med avskjermet (og tildekt) fra resten av verkstedetlokalet. ;) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 hvorfor skal alt være så hemmelig.. :p vel...ikke lenge til vår nå! meldt opp mot 15+ grader her om en ukes tid! yeah! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Gress a du marius, skal vise deg gress jeg din limsniffer ;) Hahaha... Limsniffer?!? Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 fordi han bruker limtube til og vise hvor lav den var! :) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Haha... Jeg glemte disse.. Litt store å putte i tråden kanskje, men men. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 takk til marvil for bildene Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Ett til av einsern.. Gleder meg til sommern! :D (Har forresten fått fiksa den nå, så nå har den KR med K-jet istedenfor rast PL med KE-jet. :D) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langerud Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Gleder meg til snøen blir borte....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg