btl Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Så har man det vanlige problemet med "full" kameramann. Det ser ut som den golfen hadde liten fart etter å nesten ha blitt påkjørt. Føret var også vått, ser det ut som. Men dette var farlig nære, mener nå jeg. Det var forresten 10 stykker som mistet lappen på vei til Våler. - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Sorry, men han har faen ikke mye oversikt, selv om han ser bilen så er han ikke forbi de andre bilene. Er jo faen meg 1/100 del fra å crashe. Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 den tøsa som kjørte kadetten skla faen meg ha credit for verdens dummeste avkjøring!!!! HAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!! powah to dah loza! når det kommer til filmen. fy faen for en lame film å vente så lenge på... skal jeg personlig stikke ut å filme noen syke forbikjøringer som jeg opplever hver dag? Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowx Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by rdl den tøsa som kjørte kadetten skla faen meg ha credit for verdens dummeste avkjøring!!!! HAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!! powah to dah loza! når det kommer til filmen. fy faen for en lame film å vente så lenge på... skal jeg personlig stikke ut å filme noen syke forbikjøringer som jeg opplever hver dag? kræsja du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by rdl den tøsa som kjørte kadetten skla faen meg ha credit for verdens dummeste avkjøring!!!! HAHAHAHHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!! powah to dah loza! Så vidt jeg vet gjorde du noe lign. for kun kort tid siden, kjørte på noen bakfra that-is, men du holdt deg vel på veien. Legg forøvrig merke til de to bilene som bli forbikjørt, de gjør nøyaktig INGENTING for å assistere forbikjøringen :mad: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dee Jay Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Også den dramatiske film-musikken da... :roll: Stay UnderGround Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Det er bare så enkelt at man ikke skal ta en forbikjøringen i den svingen der. Jeg tviler på at de to bilene hade forventet å se en bil kjøre forbi de der. Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
btl Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Det er ikke ukjent av man skal vise hva man kan. Dette er vanligvis unødvendig etter min mening. Som f.eks bakgrunnsmusikk osv.. Det er vel best at dere holder det orginalt, isteden for masse jalla. Det er forresten fin farge på teksten i introen også. :) - VW Tiguan -2010 2.0TDI Sport and Style - VW Golf -1996 1.8 GL Syncro. - Renault Megane -2003 1.6 16v :-( S:Volvo 245tic -1982 b230et@1bar (skinn, sentrallås, el-vinduer, el-speil, AC, CC) x Ford Sierra XR4x4 -1986 2.9 twinturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Vet at det var litt harry med musikken, men tenkte at det hadde vært litt kjedelig uten noe musikk i det hele tatt. Det var flere som var med i bilen som ikke ville ha med stemmene sine på filmen, det er derfor vi ikke har de med. Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ScoopeX Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Det jeg la merke til med den hondaen som kjørte forbi var at han var "amatørmessig" i og bestemme seg for om han skal kjøre forbi eller ikke, han kunne starta forbikjøringa mye tidligere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Joa, men bil nr.2 kunne laga plass så han kom imellom bil nr.1 og nr.2. Synes alle utenom den hvite golfen bæsja hardt på leggen. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Var det detta jeg har lest igjennom 12 sider for? Trur kanskje det er jeg som er tett her.... PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Fy faen gutter...... Dette blir litt latterlig! JA den forbikjøringen var på kanten, men jeg vil tro at han så GANSKE så myere rundt den svingen en det man gjør fra deres kameravinkel. Også lage så sinnsykt oppstyr pga dette :rolleyes: lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol lol Lurer på hvor mye bling bling dere kunne tjent på denne filmen jeg? Kanskje dere kunne solgt den til det programmet "Cops"....... Kom igjen nå alle sammen... singalong *bad boys bad boy, what ya gonna do..... what ya gonna do........... what ya gonna do when they come for you" :D :D :D :D'' Go Get Them Kid :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 hehe :D lol I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Heh er ikke vi som har lagd et så jævla oppstyr om denne filmen, det er bare jævlig mange som har engasjert seg i det, noe jeg synes er jævlig rart. Er en farlig forbikjøring, hehe men mange her lagde det til noe mer enn det. Ja ja, trenger vel ikke nevne det neste gang vi filmer en:D Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg