Gå til innhold

IDIOTISK forbikjøring på vei til gatebil

Ranger emnet

vilhelm

Anbefalte innlegg

Originally posted by Ascona

At de øker hastigheten på vei fra 50 sone til 80 sone anser jeg som så sikkert at jeg går ut fra det, takket være talentløs filming er det selvsagt umulig å si det 100%.

Var nok 60 til 80 sist gang jeg kjørte der, men jeg er enig. Det er ikke så stygt som folk skal ha det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by vilhelm

Først går det en sving til venstre SÅ en bratt høyre, man ser jo faen ikke en dritt før SLUTTEN av venstre svingen, er dere idioter eller? Vanlig forbikjøring...? Håper jeg ikke møter dere på veien en gang...

Vilhelm

Jeg er vel enig med du. De bilene som bli forbikjørt må jo strengt tatt blokkere sikten helt fram til slutten av svingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først går det fra 50 til 60, så litt etter går det fra 60 til 80 vel..

jepp

Originally posted by ScoopeX

men du er enig i at han kunne bestemt seg tidligere og foretatt forbikjøringa tidligere ?

Hadde han vært lokalkjent hadde han venta til etter svingen da det er bedre plass, men han hadde kanskje satsa på å ta den ene med en gang og den andre rundt svingen, men siden han ikke fikk noe plass så måtte han ta begge....

Ikke vet jeg...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by NoLimit

Tror du han har god oversikt??

Tviler jeg på!

Du sier dette er en helt vanlig forbikjøring?

Dæven får ikke håpe jeg kjører i nærheten av deg noen gang.. :rolleyes:

jeg skal si fra før jeg kommer opp over mot lillehammer.

Hvis du ikke henger i hjem traktene min da for da vet du jo aldri.

:P

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ascona, er du helt idiot eller? det er en venstre sving og så en BRATT høyre, du ser ikke en dritt før du er i toppen av venstre svingen. Hva tenker du med a? Skal jeg faen meg filme neste gang eller? Skal vise deg at det er faen ikke mye oversiktlig...

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Ascona, er du helt idiot eller? det er en venstre sving og så en BRATT høyre, du ser ikke en dritt før du er i toppen av venstre svingen. Hva tenker du med a? Skal jeg faen meg filme neste gang eller? Skal vise deg at det er faen ikke mye oversiktlig...

Vilhelm

Tjena grabben.

Jeg har kjørt den aktuelle strekningen til tider flere ganger i uka, de siste 5 årene.

Tipper på noen hundre ganger totalt..

Saken er den at det er plenty med oversikt der, og selv kjører jeg rett som det er forbi 3-4 biler mellom skiltet som viser at det er opphevet fra 60, før jeg føler behov for å legge meg inn igjen, da er jeg i begynnelsen av høyresvingen.

Det er langt fra uvanlig å kjøre forbi der.

Hvis du bruker øynene dine litt vil du også se at bilene som ble forbikjørt ikke engang behøvde å bremse, det sier litt..

Du og han kompisen din har overdramatisert dette så til de grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjena grabben.

Jeg har kjørt den aktuelle strekningen til tider flere ganger i uka, de siste 5 årene.

Tipper på noen hundre ganger totalt..

Saken er den at det er plenty med oversikt der, og selv kjører jeg rett som det er forbi 3-4 biler mellom skiltet som viser at det er opphevet fra 60, før jeg føler behov for å legge meg inn igjen, da er jeg i begynnelsen av høyresvingen.

Det er langt fra uvanlig å kjøre forbi der.

Hvis du bruker øynene dine litt vil du også se at bilene som ble forbikjørt ikke engang behøvde å bremse, det sier litt..

Du og han kompisen din har overdramatisert dette så til de grader.

bra sakt.

Hvor lenge har den kollen gutter hatt lapen. Jeg begynner å to ikke lenge når der ikke er kjent på den veien der.

Jeg og acona har vært der ganske mye. acona mye mer en meg for han er eldre.

Hvorfor vi har vært der mye det er ikke bare gatebil der opp. Bil på bane . Volvo orginal er der engang i blant, go cart, +mye mye mer. så vi har kjørt ganske mye opp og ned.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du så at ikke bilen imot blinka med lysa heller....!

selv om det ser nærme ut fra DERES vinkel betyr det ikke at det er så ille.. selv om det VAR nærme ja... men har vært borti verre!

dere er vel bare misunnelige på en nos matet accord som flisa den RIKSMANS fete volvoen din du!......

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår