Gå til innhold

IDIOTISK forbikjøring på vei til gatebil

Ranger emnet

vilhelm

Anbefalte innlegg

Originally posted by vilhelm

Først går det en sving til venstre SÅ en bratt høyre, man ser jo faen ikke en dritt før SLUTTEN av venstre svingen, er dere idioter eller? Vanlig forbikjøring...? Håper jeg ikke møter dere på veien en gang...

Vilhelm

med meg på veien så bør du frykte...!

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

HAHAHAHAHAH, nå ler jeg godt... min volvo er ikke til å fryte i det hele tatt nå, men jeg PARKERER din bil rdl.... selv om din er pen så går den ikke for 5 øre...

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHAHAHAH, nå ler jeg godt... min volvo er ikke til å fryte i det hele tatt nå, men jeg PARKERER din bil rdl.... selv om din er pen så går den ikke for 5 øre...

Vilhelm

Når du er 16 år gammel og ikke har lappen bør du kanskje ikke prate så høyt om å flise noen som helst.....

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke på en bane, DRAG da.. om du må få det med teskje... og min ser jo ikke ut som den går for 5øre... rdl sin ser jo ut som den har 300hk, og når den har 130, ekke det så fett... er btw 17 1/2 :D

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette trodde jeg ikke jeg kom til og si men her kommer det:

JEG STØTTER ASCONA!!!!!!!!!

Den ser nok ikke så veldig pen og ryddig ut,men siden det ikke blir bremsa av de som blir forbikjørt eller blinka med lysa av den møtende.

I tillegg lyver vinkelen en god del så den er nok ikke så gæren som dere vil ha det til.

Når også Ascona med flere har kjørt denne strekningen mange ganger og går god for att det er greitt å kjøre forbi der så velger jeg å tro att det er sånn også.

Min erfaring er att det ofte er tryggere enn det ser ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier ikke på en bane, DRAG da.. om du må få det med teskje... og min ser jo ikke ut som den går for 5øre... rdl sin ser jo ut som den har 300hk, og når den har 130, ekke det så fett... er btw 17 1/2 :D

Vilhelm

17 1/2 ja...

Viktig å få med det halve året....

sånn som 4 1/2 og 14 1/2. Er viktig da oxo. :rolleyes:

Hadde du hatt lappen noen år tror jeg du hadde sett annerledes på saken. Og i trafikken oppstår det ofte farlige situasjoner, skal veldig lite til, men oppleves forskjellig utfra hvem vinkel man ser situasjonen. Og man lærer når man har hatt sånne. Lærer å lese trafikkbildet bedre. Kalles erfaring.

Og noen er faktisk flinkere enn andre til å kjøre bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Og noen er faktisk flinkere enn andre til å kjøre bil.

stemmer.

Noen har kjørt jord bil siden dem har vært 14 1/2år. andre har ikke engang vært på veien mer en kjøre timene før dem får lappen.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoStorm

stemmer.

Noen har kjørt jord bil siden dem har vært 14 1/2år. andre har ikke engang vært på veien mer en kjøre timene før dem får lappen.

Får vel ikke mest erfaring i trafikken av å kjøre jordebil...... ;)

Men er jævla gøy. :D

Mer km man legger bak seg på veien jo mer lærer man.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Får vel ikke mest erfaring i trafikken av å kjøre jordebil...... ;)

Men er jævla gøy. :D

Mer km man legger bak seg på veien jo mer lærer man.

Erfaring i trafikken får du ikke. men du lærer å kjøre. legge breiers. Det jeg også mente var at med engang man blir 16år begynner man å kjøre med foreldrene. Vær dag nesten.at man har kjørt siden man ble 14 1/2år.

Det gjorde jeg værfall.Kjøre bil i trafikken nesten vær dag etter jeg ble 16år. Lærte mye. Faden mente jeg ikke trenge "L" noe mer når jeg ble 17.

-Mercedes 1977 280 w123(må få den eu ok, solgt)

-Volvo 1991 2.3I L 940Turbo (krasja, ble troffet i siden av en kingcab)

-Ford sierra 1986 2.0I L (sent på værksted gitt bort til far,Moton gikk til helvete, når råden komme ut av blokka)

-toyota corolla 1989 1.6L Xli (høggern ble ikke eu-godskjent)

-mazda 626 1985 2.0l LX( høggern en eller flere ventiller gikk i stykker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SnoStorm

Faden mente jeg ikke trenge "L" noe mer når jeg ble 17.

Flink du... hehe... neida, men det er en regel, at man ikke har lappen skal man kjøre med L, kunne kjørt uten det jeg og... men det er loven....

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min mening om fårbikjøringen... som dere kan se på bildet jeg har satt inn så ser man tydelig at han som kjører forbi ikke har oversikt over trafikken forover, å mellomrommet mellom den hvite å blå bilen er så lite at han ville fått enorme problemer om den møtende bilen hadde kommet noe fortere, fordi det ville vært umulig å komme seg imellom. Dette er galskap, å til dere som mener at dette er en helt ok forbikjøring.. sett dere tilbake i go stolen (ikke bilsetet) og les litt bedre på teorien til bilkjøring... slik kan man bare ikke kjøre, å de som kjører slikt burde aldri hatt lappen!

Det er i så fall min mening

post-425-138048515001_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med Ascona her altså, har kjørt denne strekningen en del ganger, og er det noen som gjør noe galt i denne filmen, så er det de som blir forbikjørt.

Når han kommer opp på siden av de, så har han god sikt til møtende trafikk, og da ser han bilen som kommer imot, og må ta valget mellom å fullføre forbikjøringen eller bremse opp å legge seg inn (siden han ikke har sjans til å legge seg inn mellom de to bilene han kjører forbi). Da tar han sjansen på å fullføre forbikjøringen, som noen her sikkert ville gjort å, og som andre her sikkert ikke ville gjort. Enkelt og greit.

'90 Toyota MR2 Turbo

'82 BMW 525iA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår