Gå til innhold

IDIOTISK forbikjøring på vei til gatebil

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by rdl

har du med skilta hans? Lever inn klippet og nyt fanskapen på tv senere. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Skal jeg bare ringe politiet og fortelle hvem som kjørte crosser gjennom oslo`s gater da????

Dette blir for dumt.

 

Pass på dere selv og ikke bry dere med hva andre finner på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du i det hele tatt no videobevis på hvem det var som kjørte bilen da? :rolleyes:

 

noe å tenke på:

jeg hadde sjøl ei forbikjøring på tur hjem fra Våler som ikke var helt etter boka... det var gjennom en lang slakk sving (god oversikt). skulle forbi 3 biler. jeg holdt vel ca. 120-130 forbi dem (dette var i 90sone)... ser plutselig at det kommer en bil FORT mot meg,så jeg måtte gi på ganske bra for å SÅVIDT klare å smette forbi den fremste bilen jeg skulle forbi...

kan godt tenke meg at det så ut for biler lenger bak som at jeg var en hælvetes tulling... hadde blitt ganske pissed hvis noen hadde filma det og "angitt" meg til politiet OG lagt ut filmen her....!

 

:rolleyes: :mad:

 

mitt forslag: drit i å gjøre noe med filmen!

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

 

Skal jeg bare ringe politiet og fortelle hvem som kjørte crosser gjennom oslo`s gater da????

Dette blir for dumt.

 

Pass på dere selv og ikke bry dere med hva andre finner på.

 

Enig med deg Delta, pass på dere selv :)

 

Vil tro alle har litt svin på skogen i trafikken....

89 - bmw 320i cab

81 - volvo 242TIC

72 - volvo 142DL

91 - golf II TD

97 - volvo 945TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er for faen meg dumt folka, dere har faen meg ikke sett videoen engang, det er helt vilt. I SLOW motion 1/5 av farta eller noe, så var det 1sec før de bilene hadde smelt.... sier vel litt? Vi har skilta som faen, og ja, føreren har vi BRA på film, så han kan ikke komme med dårlige unnskyldninger som "jeg lånte den til noen andre"... men vi har tenkt å ikke annmelde det, men dere skal få se klippet... -skiltene viskabort- ..helt utrolig hvor idiot han er.

 

Feilbedømte?... MEG I RÆVA, han viste akuratt det han gjorde, han begynte i den ene svingen, var 200M til svingen, og han måtte forbi 3 biler, og bilen hans gikk dass. I tillegg til dette hadde han ytresving, siden svingen gikk ganske så brått til høyre.... så gjør meg en tjenste å holde kjeft før du ser klippet....

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Feilbedømte?... MEG I RÆVA, han viste akuratt det han gjorde, han begynte i den ene svingen, var 200M til svingen, og han måtte forbi 3 biler, og bilen hans gikk dass. I tillegg til dette hadde han ytresving, siden svingen gikk ganske så brått til høyre.... så gjør meg en tjenste å holde kjeft før du ser klippet....

 

var det der til meg? :rolleyes:

isåfall,jeg prøver ikke å unnskylde han på noen som helst måte,hvis forbikjøringa er så fæl som du gir uttrykk for...

og,NEI,jeg har ikke sett filmen... du har jo ikke lagt den ut ennå....:rolleyes:...

men,legg den ut (med sladdet skilt),så vi får se....

snow junkie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye syke forbikjøringer som kan være trygge også.. tydeligvis var det noe feil i dette tilfellet.. men husk at forbikjøringer i totalt uoversiktlige svinger kan være helt trygt.. finnes nemlig flere ulike kommunikasjonsmuligheter mellom bilene..

kanskje var det "guiden" som undervurderte bilen som skulle kjøre forbi?? enkelte egner seg nemlig ikke til å guide...

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Loppa

 

Et lite råd til deg Ozzy.... Tenk deg litt om før du blir innblandet i noe du ikke kar om å komme ut av. Utleverer du en slik film til Politi eller TV i den hensikt å sverte eller skape problemer for den du filmet bør du være forberedt på aldri å møte opp på et bilrelatert treff med kameraet ditt igjen. For det første viser det at du er en ren Quisling blandt bilinteresserte og du bryter den uskrevne loven som gjelder på alle biltreff (seff til og fra også) om at film ikke misbrukes i den hensikten du her skisserer. Du gjør miljøet utrygt med ditt angiveri - for det er det det faktisk er.

 

For alt du vet kan den sjåføren du filmet stå på døren din i kveld, og ikke akkurat for å koseprate.

 

Legg gjerne ut filmen, men viser du reg.nr blir den fjernet fra dette forumet umiddelbart.

 

 

Støttes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Delta

 

Skal jeg bare ringe politiet og fortelle hvem som kjørte crosser gjennom oslo`s gater da????

Dette blir for dumt.

 

Pass på dere selv og ikke bry dere med hva andre finner på.

ok for det første. når vi prater om å passe på hva man SELV driver med.....

 

når JEG kjører fort. så klager andre på meg. men dere kjører jo like aper selv. så klapp igjen!

 

for det andre. bare å ringe poltiet det. om du vil så kan jeg selv ringe og skryte til poltiet om dette. dem HVET hve som kjører.... sia mi er passe kjent hos oslo poltiet. men dem kanke gjøre noe.. finnes ikkeno bevis....!!!!!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjører gris selv og har selv hatt en del sjuke forbi kjøringer. men jeg kjører IKKE forbi i svinger. biler jeg skal kjøre forbi lader jeg opp farten bak leeenge før jeg legger meg ut i venstre for å ha mest mulig fart forbi han!..

 

men slike jævler som bukstavelig talt jakter på å drepe andre ved å kappe svinger under forbikjøring, fortjener dritten dem KAN få!

 

som sagt. send meg klippet i høy kvalito så hoster jeg den på sia mi!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt har vi bestemt å ikke gi filmen til TV eller politi(litt dumt TV2 hadde innslag om farlige forbikjøringer i kveld:) ) Men, men filmen kommer ut på Åsen råners hjemmeside. Siden bør være klar til uka, skal gi bekjed når filmen og siden er klar, vi filmet masse fra gatebil og tok 90 bilder og vi har en del fra ruudskogen i september + noe annet...

Sorry rdl, er en åsen-råners film:rolleyes:

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

biler jeg skal kjøre forbi lader jeg opp farten bak leeenge før jeg legger meg ut i venstre for å ha mest mulig fart forbi han!..

!

 

 

Det er slik man tar forbikjøringer med biler som går dårlig jo.. Må drive å hente masse fart og kjøre forbi på lange strekker! :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår