Gå til innhold

IDIOTISK forbikjøring på vei til gatebil

Ranger emnet


vilhelm

Anbefalte innlegg

  • Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

til herr vilhelm:

 

 

Jeg håper at du har klart å komme deg av sjokket etter denne "villmannskjøringen", ellers anbefaler jeg deg å snakke med en terapeut, mulig du får den hjelpen du trenger der...det har seg faktisk slik at vi er mennesker, og mennesker er ikke like, noen er idioter andre kron idioter, om ikke du tålte denne forbikjøringen så anbefaler jeg deg å kjøre enten meget tidlig eller meget sent, ( selvfølgelig er det fare for at det kan være villmannskjøring med uniformerte politibiler som bare sneier uskyldige bilister ), det er bare det at vi er er mennesker, og mennesker gjør FEIL. Ellers så ser jeg ikke vitsen i å spørre/ skrike ut dette her, må noen fortelle deg hva du bør gjøre? Gjør det du føler er riktig.

 

Husk på at du en dag gjør feil selv. Garantert.

 

Fortsatt God Dag!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by daihard

til herr vilhelm:

 

 

Jeg håper at du har klart å komme deg av sjokket etter denne "villmannskjøringen", ellers anbefaler jeg deg å snakke med en terapeut, mulig du får den hjelpen du trenger der...det har seg faktisk slik at vi er mennesker, og mennesker er ikke like, noen er idioter andre kron idioter, om ikke du tålte denne forbikjøringen så anbefaler jeg deg å kjøre enten meget tidlig eller meget sent, ( selvfølgelig er det fare for at det kan være villmannskjøring med uniformerte politibiler som bare sneier uskyldige bilister ), det er bare det at vi er er mennesker, og mennesker gjør FEIL. Ellers så ser jeg ikke vitsen i å spørre/ skrike ut dette her, må noen fortelle deg hva du bør gjøre? Gjør det du føler er riktig.

 

Husk på at du en dag gjør feil selv. Garantert.

 

Fortsatt God Dag!:D

 

Som jeg skulle skrevet det selv! :D

1988 Peugeot 405 MI 16

1993 Golf 1.9 TDK

x 1993 Rieger Golf

x 1988 Peugeot 405 MI 16

x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å gi den til purken er også bortkasta, så om de har skiltnummra? De har ingen bevis på at det var eieren av bilen som kjørte.. de kommer ingen vei med det bortsett fra en telefon og litt skjønnhetspreik.. Gjør deg selv en tjeneste med å glemme det.. legg den ut på nettet og ikke no mer.. Tv2 gir deg faen ikke mye penger, er ikke USA takter her..

 

Gatebil består jo av 90% 14isser. som har hatt lappen i 1uke osv..tenk på det også..

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Orb.Net

 

Gjorde føreren(e) i bilen(e) som ble forbikjørt noe for å behjelpe situasjonen, dvs. bremse, svinge unna, etc.?

her har man lite grunn til å hjelpe!

 

når en typisk drittunge legger seg ut i forbikjrøinger for å JAKTE på en annen bil og kjekke seg. så FORTJENER han alt pisset han får ! Så enkelt ER det!

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig rdl....

 

Han golfen fikk ikke gjort en dritt... gikk så fort....kansje bremsa litt, vet ikke, hadde god fart etter de møttes så....

 

CivicVTEC ja, en stor faen meg eksos anlegg, var vel en 4.5-5"... så kansje ut som en HKS superdragger eller noe, vet ikke om det var det merket men det var så stort som 4.5-5"....

 

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

 

CivicVTEC ja, en stor faen meg eksos anlegg, var vel en 4.5-5"... så kansje ut som en HKS superdragger eller noe, vet ikke om det var det merket men det var så stort som 4.5-5"....

 

 

Vilhelm

 

Var det noe klister i bakruta ? Kan du sende meg reg. nr i PM ?

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke giddet å se etter reg nr til bilen. Er ganske vanskelig å se pga vannsprut etc, men politiet ville ikke hatt noe problem med å se d. Antagelig kommer jeg ikke til å dekke til nr, men kvaliteten blir litt dårligere når jeg redigerer, og siden man så vidt ser det nå så kommer man ikke til å klare å se det.

KJenner du han godt, spør han da vel. Det så ut som han prøvde å kjøre etter en 200sx og en AUDI 2,7T.

 

HEHE, vi gutta i bilen lo jo litt da, når han kjører forbi, men fy faen når den andre bilen plutselig dukker opp... FY faen det er close az

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

her har man lite grunn til å hjelpe!

 

når en typisk drittunge legger seg ut i forbikjrøinger for å JAKTE på en annen bil og kjekke seg. så FORTJENER han alt pisset han får ! Så enkelt ER det!

Hva med de som den som kjører forbi eventuellt møter da ?? er det ingen vits i å prøve å redde dem ?? :rolleyes:

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår