borabora Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Essex hehe ja, tenkte det samme :) stakkars må ha mer power :D Rart man liker turbo.... :rolleyes: Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Kjøre forbi i svinger. da er man mongo.... hvem er så dum som gjør dette a? fortjener og bli skutt.... Vilhelm Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by vilhelm Kjøre forbi i svinger. da er man mongo.... hvem er så dum som gjør dette a? fortjener og bli skutt.... Vilhelm been there, done that, SHOOT ME! Noen ganger tror man at man har bedre tid enn man faktisk har, eller at man har et par fler hester under panseret. Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 til herr vilhelm: Jeg håper at du har klart å komme deg av sjokket etter denne "villmannskjøringen", ellers anbefaler jeg deg å snakke med en terapeut, mulig du får den hjelpen du trenger der...det har seg faktisk slik at vi er mennesker, og mennesker er ikke like, noen er idioter andre kron idioter, om ikke du tålte denne forbikjøringen så anbefaler jeg deg å kjøre enten meget tidlig eller meget sent, ( selvfølgelig er det fare for at det kan være villmannskjøring med uniformerte politibiler som bare sneier uskyldige bilister ), det er bare det at vi er er mennesker, og mennesker gjør FEIL. Ellers så ser jeg ikke vitsen i å spørre/ skrike ut dette her, må noen fortelle deg hva du bør gjøre? Gjør det du føler er riktig. Husk på at du en dag gjør feil selv. Garantert. Fortsatt God Dag!:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Hva var reg. nr'et på den bilen...? Hadde den noe effektanlegg..? NEI, det var ikke meg, men tror jeg vet hvem det er... 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by vilhelm Kjøre forbi i svinger. da er man mongo.... hvem er så dum som gjør dette a? fortjener og bli skutt.... Vilhelm Gjorde føreren(e) i bilen(e) som ble forbikjørt noe for å behjelpe situasjonen, dvs. bremse, svinge unna, etc.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audunius Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by daihard til herr vilhelm: Jeg håper at du har klart å komme deg av sjokket etter denne "villmannskjøringen", ellers anbefaler jeg deg å snakke med en terapeut, mulig du får den hjelpen du trenger der...det har seg faktisk slik at vi er mennesker, og mennesker er ikke like, noen er idioter andre kron idioter, om ikke du tålte denne forbikjøringen så anbefaler jeg deg å kjøre enten meget tidlig eller meget sent, ( selvfølgelig er det fare for at det kan være villmannskjøring med uniformerte politibiler som bare sneier uskyldige bilister ), det er bare det at vi er er mennesker, og mennesker gjør FEIL. Ellers så ser jeg ikke vitsen i å spørre/ skrike ut dette her, må noen fortelle deg hva du bør gjøre? Gjør det du føler er riktig. Husk på at du en dag gjør feil selv. Garantert. Fortsatt God Dag!:D Som jeg skulle skrevet det selv! :D 1988 Peugeot 405 MI 16 1993 Golf 1.9 TDK x 1993 Rieger Golf x 1988 Peugeot 405 MI 16 x 1982 Toyota Starlet 1.3 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Det å gi den til purken er også bortkasta, så om de har skiltnummra? De har ingen bevis på at det var eieren av bilen som kjørte.. de kommer ingen vei med det bortsett fra en telefon og litt skjønnhetspreik.. Gjør deg selv en tjeneste med å glemme det.. legg den ut på nettet og ikke no mer.. Tv2 gir deg faen ikke mye penger, er ikke USA takter her.. Gatebil består jo av 90% 14isser. som har hatt lappen i 1uke osv..tenk på det også.. Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by Orb.Net Gjorde føreren(e) i bilen(e) som ble forbikjørt noe for å behjelpe situasjonen, dvs. bremse, svinge unna, etc.? her har man lite grunn til å hjelpe! når en typisk drittunge legger seg ut i forbikjrøinger for å JAKTE på en annen bil og kjekke seg. så FORTJENER han alt pisset han får ! Så enkelt ER det! Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Helt enig rdl.... Han golfen fikk ikke gjort en dritt... gikk så fort....kansje bremsa litt, vet ikke, hadde god fart etter de møttes så.... CivicVTEC ja, en stor faen meg eksos anlegg, var vel en 4.5-5"... så kansje ut som en HKS superdragger eller noe, vet ikke om det var det merket men det var så stort som 4.5-5".... Vilhelm Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by vilhelm CivicVTEC ja, en stor faen meg eksos anlegg, var vel en 4.5-5"... så kansje ut som en HKS superdragger eller noe, vet ikke om det var det merket men det var så stort som 4.5-5".... Vilhelm Var det noe klister i bakruta ? Kan du sende meg reg. nr i PM ? 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vilhelm Skrevet Mai 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Ozzy har filmen, husker ikke reg. nr i huet... får spørre han... men men ;) Filmen kommer snart, så du får se bilen ihvertfall... Vilhelm Volvo 244 TIC (B21ET) Mods: BOV (TurboXS Type H) K&N Filter Turbotrykksmåler (Tall) Økt turbotrykk (MASSE) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ozzy Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Jeg har ikke giddet å se etter reg nr til bilen. Er ganske vanskelig å se pga vannsprut etc, men politiet ville ikke hatt noe problem med å se d. Antagelig kommer jeg ikke til å dekke til nr, men kvaliteten blir litt dårligere når jeg redigerer, og siden man så vidt ser det nå så kommer man ikke til å klare å se det. KJenner du han godt, spør han da vel. Det så ut som han prøvde å kjøre etter en 200sx og en AUDI 2,7T. HEHE, vi gutta i bilen lo jo litt da, når han kjører forbi, men fy faen når den andre bilen plutselig dukker opp... FY faen det er close az Rock hard ride free!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Mai 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2003 Originally posted by rdl her har man lite grunn til å hjelpe! når en typisk drittunge legger seg ut i forbikjrøinger for å JAKTE på en annen bil og kjekke seg. så FORTJENER han alt pisset han får ! Så enkelt ER det! Hva med de som den som kjører forbi eventuellt møter da ?? er det ingen vits i å prøve å redde dem ?? :rolleyes: ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slafsehund Skrevet Mai 29, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2003 Han kjørte som en idiot, jeg lå etter å filma. :eek: er det bare meg eller høres dette litt rart ut, hvorfor ligger du etter å filmer?? Forventa dere att noe skulle skje, eller har du for vane å filme alt langs veien? eller kjørte du kanskje litt fort du også? Hilsen en som lurer. http://www.ikke.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg