Gå til innhold

IDIOTISK forbikjøring på vei til gatebil

Ranger emnet

vilhelm

Anbefalte innlegg

Originally posted by ozzy

HEHE, vi gutta i bilen lo jo litt da, når han kjører forbi, men fy faen når den andre bilen plutselig dukker opp... FY faen det er close az

jasså, så dere lo og syntes det var morsomt å se på, men siden det kom bil imot var det IDIOT?

dvs hadde det tilfeldigvis IKKE kommet en bil, hadde det bare vært fett?

sier bare en ting jeg: jævla fjortiser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi sa jo til hverandre at det var idiotisk så hold kjeften din. Og nei vi kjørte ikke for fort. Potta på den bilen var grom som faen+ at det var en fet 200sx som gav på, derfor filmet vi. Og nei vi kjørte ikke for fort, hehe du skulle sett bilen vi kjørte så ville du kanskje ha forstått:D Den einer seg ikke for råkjøring for å si det sånn.

Fy faen så du irriterer meg essex. Er d ikke bra at vi spør hva andre synes før vi gjør noe. Du kan få se filmen og da bør du holde kjeften din.

Hvis folk fortsatt ikke har fått det med seg, så har vi bestemt å ikke gi filmen til noen. Selv om TV2 hadde om akkurat forbikjøringer på nyhetene for noen dager siden.

Vi lot dere her på bilforum bestemme hva vi skulle gjøre med filmen og det ble bestemt at filmen ikke skulle gies bort til verken TV elr politi.

Selve filmen kommer til å bli lagt ut på åsen råners sin hjemmeside, sammen med mange andre filmer og bilder fra gatebil+ andre opptak av biler etc.

Vi regner med at siden vil være open fra og med Mandag eller Tirsdag neste uke(forsinket pga folk er på hytta :D )

Men husk at vi har ikke noe i mot at folk kjører forbi, vi ble passert av flere Audier som kom forbi oss i over 160km/t, jeg fikk lat på film, men dette var på en lang rett vei, og derfor bryr vi oss ikke. Men den andre forbikjøringen vi filmet var av denne civic'en, dette var en forbikjøring hvor fører av civic ikke har mulighet til å se om dety kommer bil i mot. Alikevel tar han å prøver å kjøre forbi, bilen i mot er bare maks 1,5m eller no fra å treffe civic'en. Jeg synes ikke det er rart at vi reagerer på sånn villmannskjøring, her kunne uskyldige liv gå tapt. Jeg håper bare at fører av civic'en slutter å ta slike sjangser.

MVH

Ozzy, han kommer til Norge 16, sep forresten:D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Kan være TV2 vil ha noe sånt. Gidder ikke selge den om vi ikke får gode penger for den. Selger den ikke for 300 spenn liksom. Det er ikke min foresten, kamerat av meg (ozzy) som filmet, og det er han sin film, jeg satt foran, han var med meg i bilen. Han som får penga for den om de vil kjøpe den.

Vilhelm

Jeg er veldig keen på å hoste den på http://www.volvo-power.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE, vi gutta i bilen lo jo litt da, når han kjører forbi, men fy faen når den andre bilen plutselig dukker opp... FY faen det er close az

Vi sa jo til hverandre at det var idiotisk så hold kjeften din.

Du ler mens du sier det var idiotisk?

dine EGNE ord!

*hahahahahah det der var idiotisk ass hahaha*

??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på en ting. Hvis vi legger ut filmen på nettet, kan ikke TV bare stjele filmen fra oss da?:rolleyes:

Å HERREGUD!!!

Er virkelig den filmen så jævli skummel og viktig å se for alle som ferdes langs veien?

Glem nå for helvete denne filmen...

Hadde det vært meg du hadde filma og sendt til tv eller politi hadde du hvertfall fått besøk!

Martin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte på en ting. Hvis vi legger ut filmen på nettet, kan ikke TV bare stjele filmen fra oss da?:rolleyes:

Nei. Når dere har orginalen, så kan dere bevise at det er dere som har filma det.

Filmen er beskytta av copyright loven.

De kan ikke kopiere filmen uten at dere samtykker til det.

Bare legg den ut da!

-Mercedes Benz 190E 2.3 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok!! Filmen blir lagt ut på åsen råners hjemmeside på Mandag håper jeg. Det e rikke jeg som styrer med siden, jeg bare filmer og tar bilder:)

HEHE håper ikke folk blir skuffa nå:D Jeg trodde ikke det skulle bli et så stort tema som det har blitt:D Men det er nærme asså... Maks 1,5m fra å crashe.

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Civicen var på streetmeet i dag. Den stod ved siden av wildtoy audien.

Hvorfor gikk dere ikke bort til eieren og sa rett til ham alt det tøffe dere har skrevet om ham her inne da ?

Teens ass... :rolleyes:

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE jeg ville faen ikke ha han fyren der etter meg:D Og jeg tviler på at du "loppa" ville hatt det heller.

Og jeg kan ikke si at jeg skjønner hva du mener når du sier at vi har skrevet så mye tøft her. Hvis du synest idiotisk forbikjøring er tøft så er du kanskje under fjortisstadiet....

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du synest idiotisk forbikjøring er tøft så er du kanskje under fjortisstadiet....

hehehe, der traff du nok spikeren på hodet:rolleyes:

hvis du har lest litt rundt på forumet så ser du svaret på det spørsmålet...

- 1995 Celica 2.0 GT- med slicks og coilovers til bane

- 2015 Passat 2,0l 150hk TDI

- 2015 Zoe R210

- 1998 Corolla 1.3
x 1974 Boble, 1993 Vectra, 1998 Corolla 1,3, 2011 Outlander, 2008 Passat 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår