Gå til innhold

IDIOTISK forbikjøring på vei til gatebil

Ranger emnet

vilhelm

Anbefalte innlegg

Heh rdl....

Filmen er brendt på cd, den kommer når som helst, men jeg har andre ting å gjøre. Skal gi beskjed når den kommer. Har hatt masse problemer med pc'er og alt mulig, men den er ferdig og brendt, nå vet ikke jeg hva jeg skal gjøre med den.... :d Har ikke peiling på pc'er egentlig....:rolleyes: Skal prate med Vilhelm

Hehe, rart å tenke på hvor sykt med oppmerksomhet denne filmen har fått, er bare en bil som kjører forbi noen andre biler. :D Nei da... Og foresten de som eier denne accorden trenger ikke være redde for at vi går til onkel med den;) Går nok bra til slutt skal dere se. Gled dere heller over at det er sommerferie snart, og snart en dag på strippen på Gardermoen;)

MVH

:)Ozzy:)

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 270
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hahaha..... noken ær på dritern trallla la la lalaaaaaaa laaaaaaa.......

altså.... DU er fra åsen......... han er pakkis..... sier det deg noe?..... helt naturlig blir slike åsen gutter som deg både mobba og jult opp for fun av pakkiser... tenk deg hva som skjer OM du legger ut bilder/film da....... det ene bildet dere la ut om bilen, der det stoat den var parkert ved wild toy da?...... hvor blei det av den?.......... oj oj ...... noen har trokka i grøen gitt!

man trenger ikke mye peil på data for å brenne en film på cd og sende den ut på nett... når du først har klart å redigere en film vettu.. da "har" du peil på pc

den filmen kommer aldri ut. såfall blir det morro å se om dere ninja åsen gutta tør dette da.... husk at pannebånd, oppbretta bukser og 70 gay frisyrer ikke hjelper dere i fra å ********** livs-shiten ut av da:) menmen.....

dere har jo fått advarsel av gutta.......

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

altså.... DU er fra åsen......... han er pakkis..... sier det deg noe?..... helt naturlig blir slike åsen gutter som deg både mobba og jult opp for fun av pakkiser...

kremtyyyyyy...(med fare for å være festbremser).. regner med at dette er en metafor du bruker rdl, har lest mye av innlegga dine....det er nok ikke mange som ikke reagere på din"snakkemåte".... men skal du først snakke om #stanere# så si pakistanere, ikke pakkiser eller pakkis....for det ordet er negativt ladet det er mange som tar det alvorlig, ...vi er i 2003 ...bli litt moderne og slutt med denne "beskrivelsen" av enkelte asiatere....dette viser respekt for dine medmennesker, men med en gang du begynner å skrive slikt distanserer du oss alle, jeg pers ( som alle vet her) er fra kashmir, den pakistanske delen og blir stadig forundret over slike beskrivelser, kjipt hvis det fortsatt skal være slikt og jeg vil ikke godta det innen bilmiljøet selvom det stadig slenges dritt på biltreff...men det har blitt mye mindre , vi har alle bilinteresse alle som er her inne og det er det som binder oss sammen, slutt med denne slags "uttrykk" som kan ødelegge for det som holder på åskje i bilmiljøet,.... om det er noen som slenger dritt om en og vedkommende skal "ta`n", så trenger du ikke å understreke hvilket verdenshjørent vedkommende stammer fra, det er bare bullshit å tenke slikt. Om det er ingen som gidder å si ifra blir det bare godtatt, jeg sier ifra her og nå, tenk over hva du skriver og at det er vanskelig å forstå over nettet med hvilket tone eller humør det er skrevet, er vedkommende i kjipt humør vil vedkommende oppfatte meldingen din negativt, er vedkommende i bra humør vil han ta det som en fleip og kameratslig...uansett ...parrtiii ån!

Have FuN!:D :D

NB: ....No OffensE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for det første om jeg sier schtaner pakkis pakkistaner eller svarting hva faen er mitt problem, jeg sårer ingen for jeg sier akkurat slikt til dem irl oxo slik dem kaller meg joghurt så akurat der kan du passe på deg selv...

nr, 2 du synes jeg er rappkjefta på nett?.... da bør du bare møte meg irl så får du se !

og når det kommer til at noen kommer til å få juling så opplyser jeg bare fakta. har inget å sjule jeg..... jeg vet hvem gutta er og hva dem kommer til å kjøre om snobbe-mafian legger ut no dritt!

no mere du da lurte på ?

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RDL:

Vi får ikke juling, hehe, bilskiltet er ikke vist, om de kommer for å ta oss eller noe, bare leverer vi orginalen til politet, og så får vi se. Det vises ingen skilt nummer på denne filmen, så om dere prøve å 'banke' oss, så er det bare idiotisk gjort...

RDL, jeg kjenner folk som har tatt rotta på ganske mange folk, så ikke kom her og si at de skal jule meg opp, det blir for dumt... men sier ikke "tar du meg tar jeg deg", blir for dumt vettu... noen prøver seg så ringer jeg purken selv, og alt det der, og får en faens god advokat *gjesp* :P

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

RDL:

Vi får ikke juling, hehe, bilskiltet er ikke vist, om de kommer for å ta oss eller noe, bare leverer vi orginalen til politet, og så får vi se. Det vises ingen skilt nummer på denne filmen, så om dere prøve å 'banke' oss, så er det bare idiotisk gjort...

RDL, jeg kjenner folk som har tatt rotta på ganske mange folk, så ikke kom her og si at de skal jule meg opp, det blir for dumt... men sier ikke "tar du meg tar jeg deg", blir for dumt vettu... noen prøver seg så ringer jeg purken selv, og alt det der, og får en faens god advokat *gjesp* :P

Vilhelm

Hvis ikke dere kommer med noe film snart, så tror jeg faen meg noen andre banker dere. *knis* helvetes lang tid dere bruker altså. *riste på hodet* :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må le.. høyt! muahahaahahahahah MUAHAHAHAHHAHAAH ... der, måtte bare få det ut..

har ikke lest i denne tråden før nå, og lest hele greia, greit, er enig og uenig med et par folk, men who cares, alle er ikke enig.. Men over til poenget altså..

FÅ UT DEN FORBANNA FILMEN!.. jeg kan godt hoste den på en dedikert 155mbit box som står i USA uten båndbredde restriksjoner, hvis dere bare får den uuuuut..

Dere får dere selv til og virke som skikkelige lamere jo! Først så skal dere selge til tv2, så levere til politi, så ikke selge til tv2, så ikke levere til politi, så skal dere vise regnr (som vises klart og tydelig ble det skrevet, på en Honda Civic, som viste seg og være en Accord Aerodeck... vært til øyenlegen btw? bare et tips), så viser det seg at regnr'et er vanskelig og se pga. regnsprut, så kommer ikke regnr til og vises i det heletatt pga. at det er såpass dårlig kvalitet, så er det problemer med internett, så er det en som skal editere filmen faktisk, som ikke kan så mye om PC og sånt.. men han klarte jo og brenne den ut på cd? WOW! grattis kompis!

Så antydes det at dere er redde for og gi den ut for og få bank av folka som eier bilen, så virker det som dere unnskylder dere fra jorda til månen og tilbake på alle mulige måter, og det eneste dere klarer og oppnå er og drite dere så solid ut, at folk kommer til og le av dere når dere kommer på biltreff.. så da kan dere bestemme dere, enten bli ledd av, og miste masse respekt og alt det der, eller få juling av bileieren (+ evt. kompiser og balltre) (de har sikkert FBI og CIA på sin side til og finne ut hvem som skjuler seg bak nick'ene!!!).

Uansett hva dere gjør, så driter dere bare dere ut.. så få no opp den filmen, kjapt, for deres egen skyld!

Hadde jeg kjørt svin som dere beskriver det, så hadde jeg faktisk ikke banka på døra deres, jeg hadde faktisk skjemtes såpass over meg selv at jeg hadde solgt bilen kjapt som faen og kjøpt ny bil, så ingen hadde funnet ut at jeg er helt fatal bak rattet på en bil. Så dere har sikkert ikke noe og bekymre dere for, tror de fleste hadde "tenkt" slik, forutom de som drar på byen kun for og bråke og slikt da (idioter).

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt, vi har alt klart men ozzy gidder faen ikke før siden vår er oppe :( Joachim som også er med i Åsen Råners, gidder aldri fikse siden, og det er han som har alle filene til hjemmesiden etc... ekke mitt prob, hadde det vært opp til meg hadde filmen vært ute lenge siden, men ozzy nekter gi den til meg, så jeg kan gi den videre, siden han sier "vår side skal ha den først" noe jeg mener ikke er noe poeng, siden folk kommer til å hoste den andre steder med en gang... så det ekke mitt prob.. men jeg skal prøve mase på han jeg, men tror det ikke hjelper. Sorry guys... filmen er verdt å vente på, helt sykt ass....

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Som sagt, vi har alt klart men ozzy gidder faen ikke før siden vår er oppe :( Joachim som også er med i Åsen Råners, gidder aldri fikse siden, og det er han som har alle filene til hjemmesiden etc... ekke mitt prob, hadde det vært opp til meg hadde filmen vært ute lenge siden, men ozzy nekter gi den til meg, så jeg kan gi den videre, siden han sier "vår side skal ha den først" noe jeg mener ikke er noe poeng, siden folk kommer til å hoste den andre steder med en gang... så det ekke mitt prob.. men jeg skal prøve mase på han jeg, men tror det ikke hjelper. Sorry guys... filmen er verdt å vente på, helt sykt ass....

Vilhelm

Hvis ikke DETTE blir kåret til årets tråd 2003, så vet f*** ikke jeg.

*venter spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, hold kjeften din Vilhelm!!!! Du har faen ikke gjort en dritt med denne filmen. Ta og film neste gang du da vel. Sorry men du er litt for stor i kjeften mot folk på forumet her...... Og nr 2, du kjenner faen meg bare en fyr som stor, så ikke kom med at du kjenner mange:D

RDL, du kjenner folka som eier accorden, hva sier de til at vi legger ut filmen på nettet uten skilter?

Virker som om 4000personer er keen på å se filmen, men jeg lurer på hva han med accorden mener om det?

:rolleyes:

Jeg må si at han er tjukk i huet hvis han er keen på å ta oss vis vi legger den ut på nettet, for da kan han i hvertfall regne med at politiet får den....:rolleyes:

Faen til styr for en jævla film:D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

Heh, hold kjeften din Vilhelm!!!! Du har faen ikke gjort en dritt med denne filmen. Ta og film neste gang du da vel. Sorry men du er litt for stor i kjeften mot folk på forumet her...... Og nr 2, du kjenner faen meg bare en fyr som stor, så ikke kom med at du kjenner mange:D

RDL, du kjenner folka som eier accorden, hva sier de til at vi legger ut filmen på nettet uten skilter?

Virker som om 4000personer er keen på å se filmen, men jeg lurer på hva han med accorden mener om det?

:rolleyes:

Jeg må si at han er tjukk i huet hvis han er keen på å ta oss vis vi legger den ut på nettet, for da kan han i hvertfall regne med at politiet får den....:rolleyes:

Faen til styr for en jævla film:D

heh, ozzy hadde virkelig en annen mening enn vilhelm om denne saken hvertfall ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Latterlig hele den tråden her, bare unnskyldninger og masse fram og tilbake, og ikke no "proof" på veldig, veldig lenge...

Synes en moderator bør låse denne tråden jeg.

04 Mercedes-Benz CLK

Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter

xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6

xFord Sierra 2.0iS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

verdt å vente på?.... spør en kar som kjører en HVIT almera med gt vinge og hvite felger, hvordan forbikjøring JEG la ut i dag mens jeg kappkjørte med han fra høybråten til lillestrøm.... DET er verdt å se på det... det som dere har er bare en uheldig fyr som kom litt seint ut og som dere faen ikke har baller nokk til å vise frem en gang.......

MØØØØØØØØØØØØ!!!!!!!!!!!!!1

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår