Gå til innhold

Da var corrado (drømmen) i hus:D

Ranger emnet

Bjelli

Anbefalte innlegg

Da har bilen vert i bruk helt siden mars å ble satt inn til vinterlagring nå i oktober.

Bilen ble levert til en mekaniker i sverige i påskeferien, hvor hele registert ble byttet, samt topppakning byttet og topp trykktestet.

Etter dette ble byttet alt mulig ting og tang, har vel brukt det jeg hadde til overs på drømmen :) men en god invistering syns nå jeg! Vet jeg sitter igjen med en god bil :)

Nå i oktober ble bilen satt inn for vinteren, jeg har demontert front og hekk for å få vekk alt av rust, både fronten og hekken var sprukken og stykk, så jeg kjøpte inn ny front og hekk og noen søte kanal skjørt. Så nå er jeg på rust jakt å fant noe jeg ikke likte... men skal gjøre alt for å få vekk rubbel å bitt. så blir det montering å hel lakkering i samme farge bare mer perler i lakken!

utenom det har jeg vert på utskikk etter nye 9x16 borbet a felger :)

utenom det har jeg byttet alt av bremser for eu kontroll. så måtte jeg jo selfølgelig bytte rutene i og med at de er filmbelagt! Tror jeg kan glemme å prøve å få vekk filmen som ble påsatt i 1996. Så jeg fikk låne ett par ruter av Erlend (volksport.no) fin fyr! :)

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla

Opel Combo - Perfekt Båtsøkke

Sport lukter bensin,idrett lukter svette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, ja må vente til økonomien strekker til.. skal først fjerne alt av rust å få hel lakkering. men koster jo litt det og. Leilighet å 2 biler koster ! :(

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, ja må vente til økonomien strekker til.. skal først fjerne alt av rust å få hel lakkering. men koster jo litt det og. Leilighet å 2 biler koster ! :(

Det er sant, forøvrig vil jeg anbefale deg å skifte senterdeksel. De som er helt glatte er penest. Legger inn 2 bilder så ser du selv.

vanligfelg.jpg

Senterkopper.jpg

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk acoupe! :) DEt blir samme farge bare mer perle i lakken :) skal bli shiny! sesong bil :D Rett over nyttår begynner jeg å ta rust. Gruer/gleder meg :p

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
skal de lexuslyktene du fikk av brodern på denne da? hehe

Ja har lakka nedre del røde så vis di passer så skal di på :)

Sviver bilen hans enda?` har ikke hørt noe fra han

[X]Golf 4 TDI Highline

[X]VW Corrado VR6 =)=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir nok bra det.. :thumb

joda den humper og går.. bokstavelig talt..:driving hehe må bare få stilt tenninga riktig og bytta hjerne så blir det bra regner jeg med.. babyhmm? venter bare på at det skal bli varmere så er det masse snacks som skal på.. kiddie

skal si til han at du har fått deg tråd her, så skal du se han slenger inn en kommentar..

har du fått begynt med rustfjerninga enda eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider