Bjelli Skrevet Desember 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Da har bilen vert i bruk helt siden mars å ble satt inn til vinterlagring nå i oktober. Bilen ble levert til en mekaniker i sverige i påskeferien, hvor hele registert ble byttet, samt topppakning byttet og topp trykktestet. Etter dette ble byttet alt mulig ting og tang, har vel brukt det jeg hadde til overs på drømmen :) men en god invistering syns nå jeg! Vet jeg sitter igjen med en god bil :) Nå i oktober ble bilen satt inn for vinteren, jeg har demontert front og hekk for å få vekk alt av rust, både fronten og hekken var sprukken og stykk, så jeg kjøpte inn ny front og hekk og noen søte kanal skjørt. Så nå er jeg på rust jakt å fant noe jeg ikke likte... men skal gjøre alt for å få vekk rubbel å bitt. så blir det montering å hel lakkering i samme farge bare mer perler i lakken! utenom det har jeg vert på utskikk etter nye 9x16 borbet a felger :) utenom det har jeg byttet alt av bremser for eu kontroll. så måtte jeg jo selfølgelig bytte rutene i og med at de er filmbelagt! Tror jeg kan glemme å prøve å få vekk filmen som ble påsatt i 1996. Så jeg fikk låne ett par ruter av Erlend (volksport.no) fin fyr! :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2006 Hallo, jeg kjøpte mine borbet a felger av powerzone. 2500 pr.felg. 9x16 Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Ok, ja må vente til økonomien strekker til.. skal først fjerne alt av rust å få hel lakkering. men koster jo litt det og. Leilighet å 2 biler koster ! :( Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Ok, ja må vente til økonomien strekker til.. skal først fjerne alt av rust å få hel lakkering. men koster jo litt det og. Leilighet å 2 biler koster ! :( Det er sant, forøvrig vil jeg anbefale deg å skifte senterdeksel. De som er helt glatte er penest. Legger inn 2 bilder så ser du selv. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Det er sant, forøvrig vil jeg anbefale deg å skifte senterdeksel. De som er helt glatte er penest. Legger inn 2 bilder så ser du selv. hvor får man tak i slike flate senterkopper?? Veldig fin bil, bjelli! Hvilken farge skal du lakkeren den i? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 De senterkoppene kjøpte jeg av en her på forumet. Vet ikke om noen steder de selger dem. Mulig ebay? Jeg var iallefall veldig heldig da de var som nye. Kjøpte jo brukt Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Desember 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2006 Takk takk acoupe! :) DEt blir samme farge bare mer perle i lakken :) skal bli shiny! sesong bil :D Rett over nyttår begynner jeg å ta rust. Gruer/gleder meg :p Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Desember 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2006 Noen bilder :) Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///stian Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Bler bra dette toddy.. Prøva å få någen timar på lørdag ;) Siter Volvo 242 78 mod B19A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 fin bil du har skaffet dæ:) lykke til:) Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 Bler bra dette toddy.. Prøva å få någen timar på lørdag ;) Me får ta ett tag på lørdag og ja! :D Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 fin bil du har skaffet dæ:) lykke til:) TAkk takk! om an ikje e perfekt nå så skal eg jør mitt beste for at den skal bli:):d Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 skal de lexuslyktene du fikk av brodern på denne da? hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Januar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 skal de lexuslyktene du fikk av brodern på denne da? hehe Ja har lakka nedre del røde så vis di passer så skal di på :) Sviver bilen hans enda?` har ikke hørt noe fra han Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet Januar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2007 blir nok bra det.. :thumb joda den humper og går.. bokstavelig talt..:driving hehe må bare få stilt tenninga riktig og bytta hjerne så blir det bra regner jeg med.. babyhmm? venter bare på at det skal bli varmere så er det masse snacks som skal på.. kiddie skal si til han at du har fått deg tråd her, så skal du se han slenger inn en kommentar.. har du fått begynt med rustfjerninga enda eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg