BLACK.PEARL Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 http://www.leftlanenews.com/2006/03/02/50-cent-puts-chrome-finish-on-mur-ci-el-ago/ You caaaaaaaaaaaaan take the maaaaaan out of the gettooooo but you caaaaaaaan't................ Edit: Skrivefeil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Mye penger resulterer ikke alltid i god smak........ ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hadde blitt medre å pusset ned og pollere hele bilen, istedet for å lakke synes da jeg... Er litt mer å skryte av da. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hadde blitt medre å pusset ned og pollere hele bilen, istedet for å lakke synes da jeg... Er litt mer å skryte av da. Sikkert gøy å vedlikeholde... Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 her er bilder av caddy'n hanns: http://www.weblogsinc.com/common/images/6324444898932967.JPG?0.8544616058980579 http://www.autoblog.nl/images/cadillac_escalade_50cent.jpg Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hadde blitt medre å pusset ned og pollere hele bilen, istedet for å lakke synes da jeg... Er litt mer å skryte av da. er sikkert noe på den bilen som ikke er alu.. hva skulle han gjort med det da? :wonder polere plastikk?... han gjør værtfall noe nytt, alle andre lamboer er jo gule.. Joachim Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hvorfor holder det ikke lengre med krom felger? Krom lakk på en Lamborghini er ikke fint. :nono: Men Cadillacen hans var nice da... m'm Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Syntes det var rått jeg da, blir mer bling, cha ching! :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tobby Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 kromlakk e crazy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Det der må være noe av det styggeste jeg noen gang har sett. Da hadde jeg heller kjørt en opprusta gammel MB 300D stv. fra 81. Synes forøvrig alt med lambodører og chromfelger er helt fullstendig idiotisk. Ler når jeg ser sånne biler. Det har ikke kommet noen biler fra "pimp my ride" som har vært i nærheten av pene, med forbehold om en mustang fra 68.(?) Til hellevete med den derre ghettostilen. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Enkelte biler ser alltid best ut helt orginale. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Synes det var litt kult jeg. Rett og slett fordi det ikke var noe som alle andre har. Kunne godt kjørt rundt i bilen hans jeg:) Hadde ikke akuratt blånekta :cab Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Det der må være noe av det styggeste jeg noen gang har sett.Da hadde jeg heller kjørt en opprusta gammel MB 300D stv. fra 81. Synes forøvrig alt med lambodører og chromfelger er helt fullstendig idiotisk. Ler når jeg ser sånne biler. Det har ikke kommet noen biler fra "pimp my ride" som har vært i nærheten av pene, med forbehold om en mustang fra 68.(?) Til hellevete med den derre ghettostilen. Lamborghinier har Lamborghini Style Doors fra før av.. De burde jo på en måte være... godkjent da ;) Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Syntes f.eks. denne audien med chrom finnish så sinnsykt rått ut, samme med lamboen, men kansje litt for mye show finnish. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Audien var fin syns jeg, men Lambo'n ble litt mye.. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg