Kebab gud Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Syntes f.eks. denne audien med chrom finnish så sinnsykt rått ut, samme med lamboen, men kansje litt for mye show finnish. polert alu ... ikke chrom Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 det ble litt drøyt det der. . . Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Bare jeg som tror at det der kan bli bra? Synes ikke det så noe ille ut i det heletatt. Jeg synes det så tøft ut ;) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Nei, nei, nei, nei... Når vi er inne på stygge biler og chrome. Siter 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Kanskje den ser litt bedre ut når de får den på veien,uten all papiret og slikt :P Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Lamborghinier har Lamborghini Style Doors fra før av.. De burde jo på en måte være... godkjent da ;) Ja det er et unntak,men jeg synes de kunne hatt vanlige dører i stede. Men lambo skal vel være litt eksklusivt og da. :cab Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Syns den var kul jeg :) Man kjører jo ikke lambo for å være anonym heller Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Ja det er et unntak,men jeg synes de kunne hatt vanlige dører i stede.Men lambo skal vel være litt eksklusivt og da. :cab Da Countach kom tidlig på 70-tallet var det en passe revolusjon. Dessuten er den så lav og bred, at parkering ville aldri fungert uten LSD dørene. På Murcielago og Diablo har det bare blitt en nisje, men Lamborghini gikk fra LSD-dørene med Gallardo. Kanskje fordi Honda Civicer og andre biler kopierer det? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marcos_eirik Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Jeg har ikke ord på hvor stygt det der er. Dette beviser bare at penger er absolutt ikke synonymt med god smak, i alle fall ikke i de gangster-rap-søppel miljøene. De Caddilacene hans var like patetiske. Nei, jeg representerer anti-bling og mener at modifikasjoner er til for å bedre bilers ytelser, ikke for å gjøre dem latterlige... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 syns dette bare blir dumt jg...menmen..smaken er som baken,delt i to....men det er jo typisk amerikansk rapper med mye penger å gjøre no sånt da...di betaler mye penger for mye power men så er dem jo nesten redde for gasspedalen...vitsen med en sånn bil er vel bare for å show'e seg da...og det skal dem få lov til gitt...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Jeg har ikke ord på hvor stygt det der er. Dette beviser bare at penger er absolutt ikke synonymt med god smak, i alle fall ikke i de gangster-rap-søppel miljøene. De Caddilacene hans var like patetiske. Nei, jeg representerer anti-bling og mener at modifikasjoner er til for å bedre bilers ytelser, ikke for å gjøre dem latterlige... Er noe så inn i granskaugen enig med deg. SKÅL.... :???: og go natt!!!!! Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Ja det er et unntak,men jeg synes de kunne hatt vanlige dører i stede.Men lambo skal vel være litt eksklusivt og da. :cab eiriksmil kom meg litt i forkjøpet her, men "lambodører" ble jo bare teit etter at samtlige fetthåvver satt de på 1.1 liters riskokerne sine da Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milcom Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 hehe.. kan være tøft og kan være teit:P men det er jo ikke noe nytt d der da.. du kan få mercedes SL med crom "lakk" orginalt fra fabrikk;) Siter [-] Aprilia rs50 gp1 2003 (til salgs) [-] mercedes 260E [-] Toyota Supra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Synes Lamboen ble rå. Vekker garantert oppsikt! :) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mars 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2006 Jeg har ikke ord på hvor stygt det der er. Dette beviser bare at penger er absolutt ikke synonymt med god smak, i alle fall ikke i de gangster-rap-søppel miljøene. De Caddilacene hans var like patetiske. Nei, jeg representerer anti-bling og mener at modifikasjoner er til for å bedre bilers ytelser, ikke for å gjøre dem latterlige... Hvem er du til å kalle det miljøet for søppelmiljø? Syns ikke bilene er så jævla fæle jeg, men du er vel en av de som ikke ser lengre enn nesetippen heller, så chrome kan vel aldri være bra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg