Gå til innhold

50 cent krommer sin Lambo Murcie

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lamborghinier har Lamborghini Style Doors fra før av.. De burde jo på en måte være... godkjent da ;)

Ja det er et unntak,men jeg synes de kunne hatt vanlige dører i stede.

Men lambo skal vel være litt eksklusivt og da. :cab

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da Countach kom tidlig på 70-tallet var det en passe revolusjon. Dessuten er den så lav og bred, at parkering ville aldri fungert uten LSD dørene. På Murcielago og Diablo har det bare blitt en nisje, men Lamborghini gikk fra LSD-dørene med Gallardo. Kanskje fordi Honda Civicer og andre biler kopierer det?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord på hvor stygt det der er. Dette beviser bare at penger er absolutt ikke synonymt med god smak, i alle fall ikke i de gangster-rap-søppel miljøene. De Caddilacene hans var like patetiske. Nei, jeg representerer anti-bling og mener at modifikasjoner er til for å bedre bilers ytelser, ikke for å gjøre dem latterlige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syns dette bare blir dumt jg...menmen..smaken er som baken,delt i to....men det er jo typisk amerikansk rapper med mye penger å gjøre no sånt da...di betaler mye penger for mye power men så er dem jo nesten redde for gasspedalen...vitsen med en sånn bil er vel bare for å show'e seg da...og det skal dem få lov til gitt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord på hvor stygt det der er. Dette beviser bare at penger er absolutt ikke synonymt med god smak, i alle fall ikke i de gangster-rap-søppel miljøene. De Caddilacene hans var like patetiske. Nei, jeg representerer anti-bling og mener at modifikasjoner er til for å bedre bilers ytelser, ikke for å gjøre dem latterlige...

Er noe så inn i granskaugen enig med deg.

SKÅL.... :???: og go natt!!!!!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eiriksmil kom meg litt i forkjøpet her, men "lambodører" ble jo bare teit etter at samtlige fetthåvver satt de på 1.1 liters riskokerne sine da

Biler:

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du til å kalle det miljøet for søppelmiljø? Syns ikke bilene er så jævla fæle jeg, men du er vel en av de som ikke ser lengre enn nesetippen heller, så chrome kan vel aldri være bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider