eirikoo Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Nei, jeg representerer anti-bling og mener at modifikasjoner er til for å bedre bilers ytelser, ikke for å gjøre dem latterlige... 100% enig! :) Som Ferdinand Porsche sa "to change is easy, to improve is hard" Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 bo i norge, stikk hode frem, og få det kappet av...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 du sier noe der ja.. :wonder Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Hvem er du til å kalle det miljøet for søppelmiljø? Syns ikke bilene er så jævla fæle jeg, men du er vel en av de som ikke ser lengre enn nesetippen heller, så chrome kan vel aldri være bra? TAKK! jeg ventet på det inlegget. er noen som skal ha det på sin måte eller så må de slenge masse dritt uten saklighet at all. ikke lov og skille seg ut. men når vi er inne på lamboer har vi jo altids cam`ron sin da som ikke er fult så drøy : de har forøvrig også en rosa range rover som er litt fet : Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Er da ikke ulovlig å skille seg ut, men en kan ikke forvente at alle skal hylle deg om du lakkerer bilen din rosa. Og iallefall ikke bli sint om noen har en annen mening om bilen din. :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devileh Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Virker for meg som om de fleste kjente, amerikanske "hip-hip'ere" eller rappere har helt avsindig dårlig smak når det gjelder å modifisere biler. Stakkar Lambo. bling bling..... :shake Jeg sier bare: "Less is more." Siter -1992 Mitsubishi Lancer GLXI 1.8l 4x4 -1982 BMW 525i *Solgt* ____________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 jeg er ikke rå på PS, men jeg tror poenget mitt kom fram.. Siter with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboalfa Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Drømmer vel mest om sort lambo, men hadde helt klart kunne ragga med en lik 50´s... men så var det jante-Norge da... tror ikke jeg hadde turt allikevel... Naboen kunne jo ha baksnakka meg! Siter Alfa Romeo 75 1,8 turbo Eibach-Bilstein-Tarox-MTmotor-Colombo&bariani-Powerflex-Pirelli Volvo 740GL herregårdsvogn Originaledition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Syns begge var dritrå jeg, men spess audien... Var jo ett bildet i bladetautofil og av audien, hvor man skulle bestemme en komentar.. Kongebil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Hva med en m3? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Drømmer vel mest om sort lambo, men hadde helt klart kunne ragga med en lik 50´s... men så var det jante-Norge da... tror ikke jeg hadde turt allikevel... Naboen kunne jo ha baksnakka meg! Vet ikke hva som er mest trist jeg, at noen baksnakker noen, eller at noen ikke tør å være seg selv i frykt for å bli baksnakket :hug: Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg