turn Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Er det noen som vet om en 3.5 bar bensintrykksregulator og ISV ventil har mye å si på en Passat G-60 med RS-portet G-lader 68mm reimhjul Chip og Konfilter. Vil det bli noen merkbar effektforandring på bilen. Må man ha 3.5 bar fpr. når man her portet og chippet? Siter VW Passat GT G60 Syncro Wagon. RS modifisert G-lader, 68mm laderhjul, Eprom 7000 chip, K\N konfilter.....200+ bhp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mai 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2003 Vil si at det er nødvendig, ja. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Og ikke minst et chip som passer til det høyere bensintrykket. Funker dårlig å bare dytte inn mer bensin. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 kjøp justerbar trykkregulator..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Problemet med justerbar, er at man lett kjører opp for mye trykk. G60 dysene tåler maks 5 bar trykk, mens en litt slitt pumpe kun klarer å levere 4,5 bar konstant, dvs ved 3,5 bar besnintrykk og 1 bar ladetrykk er du på grensen av hva systemet klarer. Så derfor større dyser og mindre bensintrykk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn Skrevet Mai 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Hva med ISV og VDO? hva er det de gjør? Noen forslag hvor jeg får tak i 3.5bar trykkregulator rimelig? Siter VW Passat GT G60 Syncro Wagon. RS modifisert G-lader, 68mm laderhjul, Eprom 7000 chip, K\N konfilter.....200+ bhp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mai 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2003 Originally posted by Polo Classic Problemet med justerbar, er at man lett kjører opp for mye trykk. G60 dysene tåler maks 5 bar trykk, mens en litt slitt pumpe kun klarer å levere 4,5 bar konstant, dvs ved 3,5 bar besnintrykk og 1 bar ladetrykk er du på grensen av hva systemet klarer. Så derfor større dyser og mindre bensintrykk Du må jo stille den rett inn å da virker den jo likens som en 3,5bars regulator, men vis du vill trimme litt mere så kan man bytte dyser,bensinpumpe så kan du plutselig levere bensin til så stor motor du vill.:D Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.