Gå til innhold

G60 3.5bar fpr ISV ???

Ranger emnet


turn

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om en 3.5 bar bensintrykksregulator og ISV ventil har mye å si på en Passat G-60 med RS-portet G-lader 68mm reimhjul Chip og Konfilter.

Vil det bli noen merkbar effektforandring på bilen.

Må man ha 3.5 bar fpr. når man her portet og chippet?

VW Passat GT G60 Syncro Wagon. RS modifisert G-lader, 68mm laderhjul, Eprom 7000 chip, K\N konfilter.....200+ bhp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med justerbar, er at man lett kjører opp for mye trykk. G60 dysene tåler maks 5 bar trykk, mens en litt slitt pumpe kun klarer å levere 4,5 bar konstant, dvs ved 3,5 bar besnintrykk og 1 bar ladetrykk er du på grensen av hva systemet klarer. Så derfor større dyser og mindre bensintrykk

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Polo Classic

Problemet med justerbar, er at man lett kjører opp for mye trykk. G60 dysene tåler maks 5 bar trykk, mens en litt slitt pumpe kun klarer å levere 4,5 bar konstant, dvs ved 3,5 bar besnintrykk og 1 bar ladetrykk er du på grensen av hva systemet klarer. Så derfor større dyser og mindre bensintrykk

 

Du må jo stille den rett inn å da virker den jo likens som en 3,5bars regulator, men vis du vill trimme litt mere så kan man bytte dyser,bensinpumpe så kan du plutselig levere bensin til så stor motor du vill.:D

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår