impreza_wrx Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 som topic sier: noen som vet om noen her i Bergen som driver med dette? hva koster det? har ikke så latfor mye peiling på dette, så hva mer må til etterpå? tenker på ny kammer, ventiler e.l.? noen som hadde giddet å skrive sånn kort og greit fortalt hva som blir gjort? mvh Eirik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Slipe, porte, borre kan vel gjøres hos motorverkstedet til auto23. Er det trimming det er snakk om? på lancer 1,3??hehehehhehe Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 hehe...neida..er snakk om en heelt annen motor. Lancer 1,8GTi. tror eg må få meg nytt nick... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haaken Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 hehe...neida..er snakk om en heelt annen motor. Lancer 1,8GTi. tror eg må få meg nytt nick... Dette er svært dyrt ettersom det tar mye tid. Her snakker vi en del tusen for portinga. Mer nøyaktig får noen andre svare;) Trim på sugemotorer er og blir grisedyrt.... Siter http://www.300power.com http://www.teamsideways.com Oljerør til og fra turbo på 740/760 turbo kjøpes. send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Har den motorkode 4g93? hva med turbotrimming da? Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 ta ein tur eller ring til oscar halvorsen på 55 15 55 70 i fyllingsdalen på motorverkstedet til auto 23. hyggelig kar som kan sitt yrke. eg hadde toppen min til trykktesting, planering og sliping av ventiler. kommer vel rundt 10 000kr for porting av motoren og det som trengs Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 har motorkode 4G67. en litt eldre enn 4G93. håper på en turbo med tiden :phatyo hehe kostet litt mer enn jeg trodde... fikk tilbud på 2000, men hvis man må renge med 10.000 for alt som trengs...hva er det da jeg ikke får med, men som trengs? har som sagt ikke så mye peil på porting og sånt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 har motorkode 4G67. en litt eldre enn 4G93. håper på en turbo med tiden :phatyo hehe kostet litt mer enn jeg trodde... fikk tilbud på 2000, men hvis man må renge med 10.000 for alt som trengs...hva er det da jeg ikke får med, men som trengs? har som sagt ikke så mye peil på porting og sånt.. Det koster om man skal ha det gjort skikkelig, og trimming kommer man som kjent aldri billig i fra, om man skal gjøre det 100% skikkelig i fra start. Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Levin GT Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Cylinderservice/Auto 23 i fyllingsdalen i Bergen driver med sånt. Levin GT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Cylinderservice/Auto 23 i fyllingsdalen i Bergen driver med sånt. Levin GT er de jeg har snakket med. har forstått det slik at det er de man bør gå til for å få det gjort skikkelig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg