Mad_Maxx Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Satt å surfa litt, og fant denne: Perfekt look i mine øyne! Bruksbil look, ikke rat eller show :) Og seff, feite ståliser med strekk er hot! :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 "Bruksbil" look??? drunk Skal være ganske så stiv får å ikke subbe, hompetitten heia Dere Golf 1\Gewinde folk er gale... Men tror litt større 14\15" bredda stålfelg(ikke så mye bredda som der..) hadde kledd bilen bedre, ble nesten litt for ekstremt det der... Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 *humpskrapbonksubb* jajamennsann, bruksbil :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 tøft når felgkantn e det som stikk lengst ut.. men IKKE så langt ut da!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 "Bruksbil" look??? drunk Men tror litt større 14\15" bredda stålfelg(ikke så mye bredda som der..) hadde kledd bilen bedre, ble nesten litt for ekstemt det der... Mener det er opprindelig 14-15" orginale corrado stålfelger som er bredda. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 digger breie ståliser... er så fett... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 denne var rå, slik skal min røde brukseinser bli ( uten bredda stålfelger da):D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfcab Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 skal jammen ikke rare farten til i en sving før de dekka skrelles i skjermen fremme vertfall....de blir for ekstremt d der..tar seg sikkert bra ut om den står i garasjen.. Siter pajero vinterbil bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 ja, det er sant, det gjør seg best på bilder :D Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Disse felgene ser for meg ut som bredda Jetta GL-felger. Disse er 14". Jeg har ikke tro på at bilen blir kjørt slik den står. Som det nevnes kommer dekka foran til å butte i skjermen bare du kjører over en sigarettsneip. Om du legger merke til cambervinkelen på venstre forhjul vitner den om at bilen er skrudd ned for bildene. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Tøff bil! Ligner på Golf3 stålfelger som er bredda. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Lofotgrønn heter den vel og tror jeg :) Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hvor lenge hadde golf1 denne fargen? Står en einser i nærheten her. Bare sett den fra lang avstand. Den har samme farge. Sikkert helt ferdig den bilen da den har stått ute leeeeenge. Skulle nesten vært å tittet på den.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfAleks Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 trodde det var en orgvw farge jeg... Peagreen eller noe sånt, L61H skal det vist være... Siter 98' BMW 318i cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
einsereier Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 den har samme farge som polo enern min hadde og den het lofotgrønn. Siter 07 touran exclusive mk2 2.9 VR6 T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg