eiriksmil Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Kan jo være Bali Green eller Lofotengrün.. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Dette er nok Manillagrün. Både Lofotengrün, Baligrün og Cliffgrün er "friskere" i fargen (i betydningen ligner mer på grønn markeringstusj-farge). Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 jepp, ligner veldig på Ekkoj sin originalfarge dette...... Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 jepp, ligner veldig på Ekkoj sin originalfarge dette...... Når du sier det, så... Klarte ikke helt å plassere det, på en måte. Den var liksom ett par hakk fetere enn Ekkoj's utgangspunkt, men joa, det er meget mulig... Unnskyld Ekkoj.. :( Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Jeg setter også litt penger på at denne har samme farge som min hadde først. Manillagrün. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Om du legger merke til cambervinkelen på venstre forhjul vitner den om at bilen er skrudd ned for bildene. Synes det ser mer ut som den har positiv camber, og tilsier jo at den er beregnet på å være lavere. Greit nok at bilen har mye senk og breie felger, men bortsett fra det kunne det vært hvilken som helst gammel 1'er. ikke noe spes med denne. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Synes det ser mer ut som den har positiv camber, og tilsier jo at den er beregnet på å være lavere.Greit nok at bilen har mye senk og breie felger, men bortsett fra det kunne det vært hvilken som helst gammel 1'er. ikke noe spes med denne. Trodde det var mest vanlig å kjøre med negativ camber jeg da? Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Det er selvfølgelig mest vanlig med "nøytral" camber. Men dersom du senker bilen mer enn den er "beregnet" for kan du ikke justere camberen nok, og den blir negativ. Tilsvarende blir camberen positiv hvis du hever bilen. Jeg synes det ser ut som denne bilen har positiv camber, altså er den stilt for å være lavere. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slabbadask Skrevet Mars 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2006 Helt verst :titties: :phatyo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg