Gå til innhold

bmw e30 325i

Ranger emnet


shibbyvolvo

Anbefalte innlegg

se etter vann i teppet bak..rust i kanaler, under baklys og ellers i karosseriet!

 

ellers skal jo en 88 325 være god å kjøre! sjekk alle foringer, kardang osv... er jo biler som ofte har fått juling..men er sikkert noen e 30 eksperter her som kan gi deg bedre svar på hva du bør sjekke

pajero vinterbil

bmw e30 turbo godkjent:)-> Twin Turbo

 

har en e30 320I for salg som kan vises med turbo. søknadspapirer er godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk for rust i dempertårna framme. Rust under jekkepunktene og i brønnene bak bakhjulene er også vanlig, men ikke kritisk. Finn ut når reg.-reima er byttet sist, og når den burde byttes (jeg husker ikke intervallene).

 

Som nevnt er de gjerne hardt kjørt. Kjør aldri bilen hardt før du har fått skikkelig oljetemperatur (la bilen gå med lett belastning i minst 15 minutter etter start).

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår