Gå til innhold

Den nye 3 serie Coupe på vintertesting i Kongsberg!

Ranger emnet

desses

Anbefalte innlegg

Jobber på et større badeprosjekt på Grand Hotell i Kongsberg. Da jeg kom ned i parkeringskjelleren på hotellet så jeg noe skikkelig gromt stående parkert like ved siden av firmabilen. Liknet ikke noen BMW modell i det hele tatt! Bilen var teipet over med sort teip. Både lykter foran og bak, lister, grill, bmw emblemer speil osv var teipet så dette ikke skulle lyse BMW. Her stod altså den splitter nye BMW 3 serie Coupe, første i Norge, det er nå helt sikkert! Har fått høre at den nye Coupe modellen ikke slippes før i juli og at BMW derfor sikkert er redd for at bilder av den nye modell skal slippe ut før den endelige lanseringen. Interiøret var dekt til med tepper og tøystoff. Setene innvendig var heller ikke like og mye så fortsatt ut til å være på byggestadiet. Men svære bremser var det! Fylte ut 17" vinterhjul med kun 1 mm klaring :) Må ha vært 6pot kalipere minst. Så kommer hele Munchen teamet ned og jeg veksler et par ord på tysk med den ene av de to testsjåførene før han avslutter med "Eine sehr Schöhne Auto" :) Teamet fra Munchen er i Norge for vintertesting, og siden Kongsberg har mest snø i landet for tiden var det vel naturlig å legge ruta innom her. To 5-serie sedaner, 2 3-serie coupe og en X-5 var i følget. Alle med interne radiosamband og antenner :)

Blir artig å se denne bilen lansert, Skal se om jeg tør å ta bilder, kan vel risikere straff så veit ikke om jeg tør legge dem ut.

Andreas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen straff, men jeg ville solgt dem til Autocar, CAR Magazine, Autofil, eller ett annet stort blad som betaler mye for scoop-bilder, enn bare her... :)

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider