Johnsen Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Vet mange syns det er harry med store vinger ol. men personlig synes jeg denne vectraen blei sinnsykt rå med denne vinga... (faktisk blant de tøffeste vectraene jeg har sett) Forresten noen som vet hvilken vinge og bakfanger dette er, og hvor dette evt kan kjøpes? Hadde man kombinert vectraen over med frontfangeren til han her så ville det blitt rått... (og angeleyes da som jeg har selv :D) Noen meninger? :op Og kom gjerne med bilder om hvordan dere syns en Vectra A skal se ut... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimern68 Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Den vectraen der var faktisk ganske grom med den vingen, i kombinasjon med den fangeren i allefall, pen farge og, frontfangeren der var også feit. Siter Member of Midnightclub You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Får nesten lik vinge her: http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=23858399 Er til Vectra B, men mulig den vil passe A også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RamstadTech Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Den Vectraen der va perfekt sammensatt. Kombinasjon av lakk, styling, felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Vingen er fra EVO6. Bare å kappe evnt juster litt på bredden så passer den nok. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Islanwind Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Må være den feteste vectraen jeg har sett :D Den vinga passa utrolig bra til resten :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tvetene Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Den vectran er noe og de råeste jeg har sett av vectra ass :D Siter - Dodge Ramcharger 5,9 - 1978 (prosjekt) Her - Ford Fiesta 1,1 - Vraka - Aeon Revo 50cc atv - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierra2,0i Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 noen som vet hvilket styling kit det er og hva de felgene heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratospheric Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Niiice, den hadde ikkje vært dum! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strandbakk Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 kledde vingen, rå vectra. men den front passer jo best med tilsvarende intercooler bak seg da.. Siter Audi 100 tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 felgene er volk racing gt-c! veldig råe felger! 19" ligger på 18000 ! har selv vurdert de men... Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 kledde vingen, rå vectra. men den front passer jo best med tilsvarende intercooler bak seg da.. hehe, ja selfølgelig, må jo være turbo på den når den ser ut som den gjør... hadde blitt for dumt med en 1,6 liter her... :op Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Hekken er shogun2 fra NRW Tuning Center http://www.nrw-tuning-center.de/ Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kallas Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 Syntes ikke at den stylinga der var no spess fin etter min smak, men men:P Fargen var fin, men herregud å stygge sideskjørt!!! Samt at den vingen var litt for mye "in u`re face" for min del da, men er jo smak å behag seff:D Her er ivertfall ett prakteksempel på hvordan en Vectra IKKE skal se ut: Er en Vectra B detta da, men men:P Denne Vectraen syntes jeg derimot er veldig fin: Ville bare hatt noen andre felger, men måtte hatt noen med skikkelig kant ivertfall Siter Chuck Norris doesent sleep, he waits.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
strandbakk Skrevet Mars 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2006 panseret på den ekstremstyla b'en der kan se ut som han har tatt inspirasjon fra boble..hehe Siter Audi 100 tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg