Gå til innhold

Selges: Dører til Golf 1 cab, bakfanger Passat 35i stv ++

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Som topic sier.... Har til salgs:

2 stk dører til Golf 1 cab. Dem er ribbet og slipt ned rust og behandlet. Den ene døra har rusthull i nederst på døra. Den andre er strøken.

1 stk Høyre forskjerm til Golf 1. Fjernet rustflekker og behandlet.

1 stk "gti" ratt til Golf 1. Det er likt GTI rattet bare at det ikke står "GTI" i puta.

Komplett listeverk til Golf 1 krom MED svart plastikk rundt. Strøkne.

1 stk lakkert bakfanger til Passat 35i stv, uten hull til hengerfeste!

Og hvis noen har lyst på en skikkelig "kontor-stol" med sidestøtte og oljedempersylinder så hyl ut. Bilder sendes på mail. Den er er suveren å sitte i. Har stått i en VW Caravelle VR6 fikk jeg opplyst.. Brukte den på kontoret da jeg hadde stasjonær pc. Nå som jeg bruker bærbar er kontoret borte :)

1 stk 70A dynamo til Golf 3 TDK

Delene bør hentes i Vestfold.

Har også mye annet smårask liggende. Spør om det er noe du trenger.

Kom med bud.

Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Komplett listeverk til Golf 1 krom MED svart plastikk rundt. Strøkne.

Listeverk rundt vinduer ikkesant?

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.. PÅ skjermer og dører, bakskjerm.. Men tror kanskje jeg har liggende til rundt vinduer også... Skal sjekke på verkstedet i morgen...

Chrome med svart rundt? Trodde de bare var enkle chrome lister... Jeg trenger uansett enkle chromelister rundt vinduene og land skjermen, døra og bakskjermen.

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...
  • 2 weeks later...