Zircon Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 http://photobucket.com/albums/f144/Zirconius/?action=view¤t=Bilde20005.jpg Eneste bildet jeg har av den... Men nå har det seg sånn at jeg har en Auto gauge Shiftlight måler. digital med turtellerviser og turbotrykks viser (den ene står ned og den andre opp) Øverst er det 3 runde hull som viser batterinivået på bilen. Så er det 3 digitale målere.. " oppe og en nede.. De øverste er vanntemperatur og oljetrykk mens den nede er olje temperatur. Og nederst på klokka er det 3 sølvgrå knapper med "set clear" Eneste nummeret som står på klokka er 2005.01.23 noe jeg regner kun med er datoen v prod... Og da lurer jeg på om noen kan ha en tilsvarende klokke og som kanskje har koplingsskjemaet til den de kan scanne og sende meg? Det går 8 ledninger i fra klokka.. grønn, blå, orange, rød, blå med vit stripe, vit, svart og gul... Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Sikker på det var Auto Gauge? Finner ikkje noe tilsvarende på siden dems. Autometer? Børe spør! :D Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Har lett masse på nettet selv, men fant den ikke et eneste sted... Står tydelig auto gauge midt i klokka... kosta forresten 2000 kroner.. så ville vært no dritt om jeg ikke fikk brukt den... Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
velo Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 skal vi se... hmm.. rød og svart er i allefall strøm til målern.. grønn er vel den som teller omdreininger... Huff.. husker ikke mere jeg :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 rød og svart er spenning, ikke strøm :) back to basic. U = R x I Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 rød og svart er spenning, ikke strøm :) back to basic. U = R x I Slutte og kverulere! :) Ta og send ein mail til Autogauge og spør. Eller så kan du sammenligne med andre instrumenter fra autogauge. For det kan jo hende dem har brukt fargene konsekvent i alle instrumente. Bare en tanke! Edit: Kikkte nettopp på en AutoGauge klokke eg har liggende her. Den har 6 ledninger derav 3 for strøm og belysning, og 3 for giveren. Orange er belysning (for eks. fra dashbord belysningens +) Tykk rød er for + til selve instrumentet(fra Tenningslåsen) Tykk svart er for - til selve instrumentet (jording) Grønn er for føleren (dette tilfellet Oljetemp) Merket "b" i papirene Tynn rød er for + til føler kretsen (fra tenningslåsen) Merket "c" i papirene Tynn svart er for - til føler kretsen (jording) Merket "a" i papirene Det er tegnet helt likt for oljetemp, oljetrykk og vanntemp systemet, menst Voltmeter har kun "a" og "b". Og Turteller har "a", "b" og "c", men "a" går til - på coilen, "b" til jord og "c" til + (tenningslåsen). Muligt dette kan hjelpe litt? Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mars 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 haha :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg