Go|iath Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 En av mine første modds: Her har vi en VW R32 med.. - Forminsket luftinntak med grill på frontfangeren - Velplassert intercooler - Eyelids - Hvite blinklys - Carbonpanser med EVO-luftinntak - Futuristic HUD - Standard sunstrip - Impreza-luftinntak på taket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurleY Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Bra modd, men alt for grov carbon. Og hvorfor svarte øyelokk og ikke carbon? Siter Kristian Bjørke Uansett hva du gjør eller har så er det alltid noen på Bilforumet som ikke liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go|iath Skrevet Mars 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 jeg prøvde en med carbonøyelokk med det så virkelig virkelig cheesy ut ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Hehe, det gjorde nok det. Ja, roofscoopen ser for blurry ut, prøv å finn et større bilde neste gang av et roof scoop. Nettingen så fake ut, hvorfor ikke bare lage en embelemfri grill ved å bruk andre biter av den orginale grillen?Luftinntakene på panseret så fake ut, prøv å gjør det mørkere eller no.:P Hehe, carbonen så fake ut som sagt, men hey, er ikke alle som får til det på sin første modd! Fjern carbonen, og de svarte øyelokka og prøv heller å lag badlook med orginalpanseret så lager du carbon panser med panserforlengeren "montert". IC'en så heller ikke så ekte ut, alt for liten, men rørene så greie ut :). Kanskje du skulle skifte felger og senke mer? Stå på vidre, dette klarer du! Øvelse gjør mester!:) Ha en fin kveld! Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonny be good Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 bra ellers men de øyelokka var helt røtne :( men ellers var den fin! den kunne blitt mye finere vis du hadde lagt øyelokka sammen med panseret, og fra øyelokk til øyelokk lissom! Siter bad-ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg