sugekopp Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 NYT bildene folkens:) http://rdlx3m.com/file/SCANIA_PICS.zip Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Skikkelig fin bil! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet April 24, 2007 Rapporter Share Skrevet April 24, 2007 Takk:) Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved04 Skrevet Mai 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2007 Pen bil sugekopp. Jeg liker det når det er praktisk OG ser bra ut.. Bilen til en kompis av meg, levert forrige mandag. Kan jo legge til at det er 3,30 akselavstand.. Noget spesiellt.. FJ Lastvagnar banna bilen opp og ned siden dieseltanken osv ikke passet ;) Siter `00 Volvo V70 R AWD CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D Scania 164 580 VolvoForum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin_volvo Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Fin bil sugekopp, likte spesielt fargen på bilen. Veldi "SH INY" hehe, mn 19TM er då en grei str når du kjøre rundt i by`n som du gjør. Fatter`n kjøre en Man så gidd ikke hive inn bilder siden det blir mer OT enn dette. den har en 115TM. den løfter greit nok den;) 450kg på noen å 30m. usikker på nøyaktig detalj;) Treng ikke alltid være størst som du sier. Brukervennlighet er det viktigste;) Siter Volvo for life=) We ride together, We die together;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 Tar noen bilder fra RoR og legger inn... Fikk litt problemer, mn Scania'n kom seg løs til slutt King Of The Road Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2007 ford-drifter: er det et spill? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laks1 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Jepp, heiter Rigs Of Rods! Her har du link til spillet: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=160268 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 er spill jah...kjempetøft...kan kjøre mange forskjellege lastebilder, kraner, fly, båt, biler... det finnes blant annet Scania R470 og en type Daf... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford-drifter Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 Org: Modd: Har lagt på noen effekter på bilde og forsøkt slå på noen flere lys... Siter * Nissan Sunny 2,0dLX * Mazda 818 * Ford Taunus * 2 x Ford Anglia 105E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet Mai 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2007 Herning ja! Der var jeg også. Har du flere bilder derfra eller? Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Curb Skrevet Mai 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2007 Herning ja! Der var jeg også. Har du flere bilder derfra eller? curb_s/Transport 2007 Danmark - Photobucket - Video and Image Hosting Siter http://www.oljalyn.com/slauk / www.98super.no / http://www.slauk.deviantart.com FOTO AV DIN BIL? Send meg en PM/ Mail, så gjør vi kanskje en avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hei igjen de tre første er noen flotte noen som jeg fant på autodb faktisk :) denne 142'n her er en som går i området her jeg bor ;) er mange flere scania'r i område her må bare gidde ut og ta bile av de:) åsså var det en annen ting da ;) å det er at nedelendere kan det med å bygge scania :) den siste grønne 143'n der kan dere se film av her. Fin lyd :) Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet Mai 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2007 var faktisk oppe hos onkel i dag og hadde tilfeldigvis kamera med meg i bilen :) :driving den siste 56 vabisen hadde vel ikke akkurat hatt noe i mot litt opppussing trur jeg :) men hytta er vist full av rust :( Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8gazza Skrevet Juni 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2007 Her er et litt anna bilde av bilen til Roger på Kristianslund. med den lave Trux Highway kufangeren. Bila te en kamerat. eller den blå har han solgt men den hvite har han enda sammen med en Orange 143 streamliner. også har han kjøpt bilen til Follaug. Litt diverse, T164G 580 143 streamline Siter V8 SCANIA V8 V8 S-U-P-E-R V8 Swedish Heartbeat Lærte å krabbe, lærte å gå, lærte og like SCANIA med V8 å http://truckstop.diskusjonsforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg