kenterik Skrevet Desember 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2006 lå etter gamle trekkern min på vei til jobb idag.. lysoppsettet er det ikke no gæernt med.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 da har jeg vært å henta den nye 620'n hos båbygger.. rimelig fornøyd :D kjølin til katalysatorn. 520liter dieseltank med innfellt 200liters verktøyskap- mellomstykker mellom tank og skjerm, og melolom skjerm og skjerm bak. bøyle til koblingen bak hytta, med hullborret scaniamerke. usikker på om det scaniamerket var kult eller om det så littt jalla ut... leveres til lakk idag... =) Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Desember 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2006 18år og uvitende stakkars... er lastebilmekaniker ser jeg.. du skrur vel på man da... nok å gjøre tenker jeg.. scania har over 50prosent markedsandel, hvor mange har man? hehe Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maggvaardal Skrevet Desember 28, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 28, 2006 ;) Siter Dæ så går ront, går sont! Kadett-C - flerårsprosjekt kadett-C - 77mod selges i deler Ascona C - stygg som få, bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 litt feillakkert.. men snart ferdig.. Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved04 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Vakkert.. Får nesten tårer i øynene jeg ;) Kjører Volvo nå, men hadde R500 før.. Må si jeg savner den :( Siter `00 Volvo V70 R AWD CE lappen tilbake igjen!! Takker fylkeslegen for å vise vett! :D Scania 164 580 VolvoForum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie Stian Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Det va jaggu et hærli syn!!:D Siter Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert... Før:Sierra RS Cosworth 4x4... Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Den grønne kynningsrud bilen der var FEIT! likte farge komboene! Jeg kjøpte meg egen bil jeg. er hos urinstad nå for påbygg og montering av kran.. Kommer en gang før påsken tenker jeg:) her ble det metallic lilla med polerte alu felger PS; er det kynningsrud på vinterbro der? Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjapp1 Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 Benzoman: du har ikke fleire bilder av den røde trekkern som står Spanish Dreams på? likte den:) Siter Har: 92' Ford Scorpio 2.0i GLX 89' Ford Sierra 2.0i CLS (til salgs) Hatt: 83' Ford Sierra 2.0L, '84 Ford Sierra 2.0L, 85' Ford Sierra 1.6L, 86' Ford Sierra 2.0L, 87' Ford Sierra 2.0iS, 86' Ford Scorpio 2.0iGL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenterik Skrevet Februar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 jeg har også polerte alu... huff huff huff.. men takk for alle positive kommentarer.. har mer utstyr som skal på... Siter Old volvo's never die, they only go faster..Harley davidson: American iron Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie Stian Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Siter Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert... Før:Sierra RS Cosworth 4x4... Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossie Stian Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Siter Før:Golf 2 1,8 Bra modifisert... Før:Sierra RS Cosworth 4x4... Nå: Golf 4 1,9TDI aut. "behageli"...:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg