V8Nova Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 så ikke.. han sov sikkert, for han var parkert.. eg kom med scania med rakrør forbi, så han våknet sikkert :P HEHE Så du om det var super merke i grillen på den? Var sikkert Lillgutt og hvis han hørte en scania med rake rør så våknet han sikkert.hehe var det denna du så?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Kan godt hende det var den ja.. Synes alle DFDS bilene er like :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 au! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Noen som har glemt å slå ned krana? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8Nova Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Kan godt hende det var den ja.. Synes alle DFDS bilene er like :P Hehe..det er de jo nesten,men som regel er DFDS sine biler IKKE hellakkert det er det nesten bare bilene som vi kjører som er og de er motivlakkert=)Men jeg tror iallefall det var han du så. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 greit selvmordsforsøk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sideburn Satan Skrevet Oktober 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2007 Såg en kvit bil som det sto "HELLE`S" på her ein kveld, ganske opphora etter det eg såg:) Noken som har bilder av denne?? Siter -90 Mercedes 300E 4-matic -63 Buick Riviera Kustom Härda killar rakar pungen med vinkelslip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet November 21, 2007 Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Denne brua er nå byttet ut med en betongbru! Tror det vil smelle passe bra for nestemann som glemmer krana:) ah ah ! Siter Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Januar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2008 Her er bilen jeg kjører nå. Har tatt over denne bilen nå etter at min kolega så brått gikk fra oss. R.I.P. Geir Mørk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Legg ut noen bilder da.Var på tur hjem fra byen i dag da jeg møtte på en brannbil. Ble litt imponert over labbene Fin bil det der ;) Bygget på jobben en gang i tiden. La ut noen bilder av vår nybygde brannlift i Mediaforumet, men skader vel ikke med et par her også. I forhold er den brannbilen du så bitte, bitteliten... ;) Link til bildetråden: http://www.bilforumet.no/mediaforum/200146-bronto-skylift-54m-brannbil.html Ferske bilder fra i dag! Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svinball Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Siter http://www.curbz.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Haha hvor høyt løfter den Brontoen? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet September 9, 2008 Rapporter Share Skrevet September 9, 2008 Min nye bil R620 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg