Gå til innhold

Melde om farlig forbikjøring?

Ranger emnet


ozzy

Melde fra om farlig forbi kjøring  

93 stemmer

  1. 1. Melde fra om farlig forbi kjøring

    • Til politi
      23
    • TV
      2
    • Tv og Politi
      5
    • Ingen
      63


Anbefalte innlegg

  • Svar 51
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis du har planer om en fremtid i "miljøet" råder jeg deg på det sterkeste til å ikke gjøre deg selv til en Quisling - for det vil du garantert bli dersom reg.nr på den bilen sendes til myndigheter eller media uten samtykke fra sjåfør.

 

For ditt eget beste: slett det reg.nr fra filmen før den blir offentliggjort.

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loppa, hahaha, jeg må nesten le.

 

"for det vil du garantert bli dersom reg.nr på den bilen sendes til myndigheter eller media uten samtykke fra sjåfør" Tror politiet blir glad om de får han karen her. Tror de driter i om han samtykker eller ikke, hehe.... hva tenker du med? Median er noe annet, det kan du ha rett i men IKKKKKKE politiet.... hakke tenkt å annmelde han fant vi ut... blir for mye stress, men folk som dette skal AV VEIEN. Loppa, du som kjørte den røde Civicen eller :D

 

Vilhelm

Volvo 244 TIC (B21ET)

Mods:

BOV (TurboXS Type H)

K&N Filter

Turbotrykksmåler (Tall)

Økt turbotrykk (MASSE)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vilhelm

Loppa, hahaha, jeg må nesten le.

 

"for det vil du garantert bli dersom reg.nr på den bilen sendes til myndigheter eller media uten samtykke fra sjåfør" Tror politiet blir glad om de får han karen her. Tror de driter i om han samtykker eller ikke, hehe.... hva tenker du med? Median er noe annet, det kan du ha rett i men IKKKKKKE politiet.... hakke tenkt å annmelde han fant vi ut... blir for mye stress, men folk som dette skal AV VEIEN. Loppa, du som kjørte den røde Civicen eller :D

 

Vilhelm

 

Kjører ikke japansk, men dersom du har evnen til å lese mellom linjene burde du skjønne at dere gjør dere selv svært upopulære i en del miljøer dersom dere bruker denne filmen slik dere skisserer.

 

Hadde det vært jeg som kjørte hadde jeg vært på døren din for lengst ;)

2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ

1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt

x-'95 Audi S6 4,2 V8

x-'94 AudiCab 2,8

x-'99 Golf GTI 1,8T

x-'98 Renault Megane Coupè

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for min del så kan dere godt overlevere filmen til politiet.. jeg vil ikke ha bilen i fronten min neste gang jeg er ute og kjører:rolleyes:

 

men media, da ville jeg tenkt meg om 2 ganger, de er flinke til å sette hele "streetracing-sporten" i et DÅRLIG LYS.

 

kan dere ikke sladde nummeret på filmen og legge den ut her, så kan vi si hva vi syntes om kjøringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe jeg må jo si at det var god underholdning for oss, men fy faen det var så nærme, og han karen bør lære å ikke ta så store sjangser. Kankjse han tosken som kjørte hondaen ikke bryr seg om livet sitt, men de folka i VW ville nok likt og levd livet videre, heldighvis fikk de d, men hadde den hondaen kommet 1 sek eller kanskje under d før så hadde d smelt og da hadde jeg levert inn videon:D....

 

Det blir en fet film, sammen med mange andre filmer som kommer opp på åsen råners sin hjemme side. Jeg knipsa også 90 bilder fra vålerbanen og jeg har 40 min med banekjøring så det kommer nok filmer. Satser på å ha siden klar til helgen... men filmen med forbikjøringen kommer før d:) :D

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo litt tungt å utale seg i en slik sak når men ikke vet helt hva det handler om..

 

Kjørte dere om kapp???

Hvorfor kjørte han akutat for bi i svingen??? var det for dere ikke slapp han forbi på slettene??

 

:rolleyes:

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kan gjøre en feil bedømming. Hadde de ikke vært litt kjipt om du gjorde noe sånt EN gang, og det gikk bra, at halve Norge skulle fått sett det på tv2.

Jeg ,og mange andre, har hatt mange nesten uhell, og lært av det, uten at purken trenger å få vite det.

 

 

Er ytterst få av alle oss her inne på forumet som er 100 % feilfrie i trafikken.

 

Dette er ikke ment som forsvar av grisekjøring på offentlig vei, bare en annen vinkling av saken som helt sikkert har to sider.

Memb. of No Brain Racing Team

'93 Nissan 200sx s13

Styremedlem http://www.200sx-ogn.org

Admin på http://www.club-honda.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva dere mener. Og jeg respekter d siden du har crx:D . Vi lå bak han når han skulle prøve å kjøre tter en rød 200sx og en Audi. De dro lett i fra, men de var forran noen biler så han måtte kjøre forbi de bilene han lå bak, noe som han så vidt klarte...:rolleyes:

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår