alfreda Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 sick Har montert ny spiller i min BMW 318 fra 1997. Blaupunkt Acapulko. denne har hastighetsavhengig lyd regulering. Hvordan få denne til å virke? Lyset i display har innstilling for natt og dag. Hvordan skifter det? :wonder Skifter det med klokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2006 Du må koble en ledning fra speedometeret i bilen til spilleren. Ledningen fra spilleren er merket med SCV, mener jeg. En stund siden jeg satte mine ben i en Blaupunkt. Og når du kobler ILL-ledningen fra spilleren til lysbryteren i bilen, arbeider spilleren etter en enkel logikk; Lyset er av= dag= fullt lys i displayet. Lyset er på= natt= displayet dimmes. Mulig dette fuckes opp om bilen har automatiske kjørelys, så du må finne riktig punkt å koble til. Dette tar jeg etter husken, du får sjekke monteringsanvisningen, der står det forklart. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfreda Skrevet Mars 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Takk for svaret. Klart det med lysebryteren vil fungere. Jeg er mer usikker på hastighetsreguleringen. På skjema for spiller hvises hvor ledning skal kobles. Men hva med bilen? Skal forske litt i det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfreda Skrevet Mars 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2006 Har funnet ut av "problemet". ledningen var i bruk i originalradioen. Så det var bare å koble til ledningen som var klar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg