nomix Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Hei. :) Satt i kveld og nøt en kald pils, men kjedet meg dog litt. Fant dermed frem et bilde av en Roller, som i og for seg er ganske fet. Jeg syns dog at enkelte ting kan gjøres for å få den enda fetere, dette er da min tolkning av hvordan jeg ville hatt en Roller. Jeg har litt sær smak, men det får dere leve med. :P Foreløpige endringer: - Fjernet simpel maling. - Litt lysere panser. - Lett tint på vinduer. - Senket passende. - Småfiks ellers. Ja, jeg vet den er litt blury enkelte steder, men dette var en kvartersmodd. Og den er heller ikke ferdig. Det jeg gjerne vil ha hjelp til er i alle fall å finne et par felger. Har sett gjennom det jeg vet om, men finner ingen som passer for en "classy" bil som er Roller.. Håper på hjelp og kommentarer! :) PS: Originalen er egentlig nesten helt lik, har vært postet i en modd før.. :) Edit: Feil bilde. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Mars 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2006 Ganske tøff modd! :) jeg komme ikke på noen felger jeg har sett som hadde passet.. :/ Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg