Gå til innhold

Ny bil :D

Ranger emnet

Volvo740Turbo

Anbefalte innlegg

• Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Framrudå du tenke på?isåfall e dår någen pilår på rudå,litt nerfor den grønne stribå,og det va sånn ca.de eg gjekk itte når eg sko ha streamer/tekst på bilen....men om d har någe å sei vett eg isje...håbe bare at purken isje seie at det må av.De så lage reklame skilt ol. fixe det(f. ex. Kellys),du seie bare målå du vil ha,så lage de d for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke lov me streamers, uansett hva dere sier. politiet og satans vegvesen jør akkuratt som de vil, og ser mer enn gjerne att dere må rive dem av! sånn er det bare. men allikevel kjører vi rundt med de ;)

`81 Volvo 242 B230FT

`88 Subaru Justy 4WD - Vinterbil

`81 Triumph TR7

`90 Nissan 200SX

`81 Opel Ascona B 2.2i - prosjekt type langtids

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting er lov i frontruta , må snart sjerpe dg mikael , viss du kommer inn på poltiskolen :P kjipt å bli tatt av sjefen i kontroll :)

Ska du mikael bli snut??? da blir dt kun råkjøring med blålys for deg, he he, men det er jo ofte volvo det og da

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...forresten,hvordan går det med 245'en din?mye igjen?beklager ot volvo740turbo...

Får ikke gjort en dritt om vinteren, har ikke varme i garasjen, lakken/grunninga størkner ikke i minusgrader :P hehe :D

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ingenting er lov i frontruta , må snart sjerpe dg mikael , viss du kommer inn på poltiskolen :P kjipt å bli tatt av sjefen i kontroll :)

Hehe, synes det er helt forsvarligt med en streamer som er gjennomsiktig innenfra jeg:)

Btw.. hvordan vet du jeg har søkt dit?:p

Skoda Enyaq iv80x -2022

Lenke til kommentar
Del på andre sider